Illusion
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Band vs School

2 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality wo apr 06, 2011 6:17 pm

Maeve grinnikte wat toen Wentworth haar uit bed trok "Oke ik geef toe dat er niet veel aan was, maaaar om de een of andere reden kon ik me ogen toch niet van het scherm houden."Lachte ze en liet zich uit de kamer sjorren door Wentworth. "Nee toch Nash?"Zei ze vervolgens een tikkeltje dramatisch en hing vervolgens aan zijn arm. Ze moest haar hoofd naar achteren doen wilde ze hem in zijn gezicht aankijken. "Je hebt toch wel een betere smaak dan dat?" Nash die een vernietigende blik naar Adrianna wierp, nadat hij haar het drinken gaf dat hij voor Adrianna had ingeschonken. Vervolgens schudde hij Maeve van zijn arm af en sloeg zijn armen over elkaar heen. "Toevallig heb ik niet gezicht dat ik een oogje op haar heb. Heb alleen gezegd dat ik wel eens langs de Rave zou willen gaan." Maeve keek over haar schouder naar Wentworth en rolde even met haar ogen. Nash kon het nooit toegeven wanneer hij zich aangetrokken tot iemand voelde. "Jij je zin"merkte Maeve toe en vervolgens liep Maeve naar Adrianna toe en tikte op haar horloge. "Zeg tegen die mensen dat ze een beetje op moeten schieten met het eten. Ik verhonger hier bijna." Nash liep ondertussen naar de bank toe en plofte daar uitgebreid neer. "Zeg eens eerlijk Wentworth, er waren genoeg leuke meisjes daar."Zei hij op zo'n zachte toon dat alleen hij het kon horen en niet de meiden.

"Nah, valt echt wel mee jongens."Bleef Don zeggen en genoot van zijn eten, hij zou nooit toegeven dat hij er s' avonds soms wel wakker van lag. Maar hij bleef koppig volhouden dat het vanzelf wel over zou gaan. Alles ging meestal uit zichzelf over bij hem. "Ik vind het veel vervelender dat ik mijn auto in de prak heb gereden."Hij liet Abby wat van zijn patat nemen. "Nou, aangezien je het zo graag wilt..."zei Abby langzaam, alsof ze eigenlijk helemaal niet wilde. Terwijl ze altijd de grootste lol had samen met haar vrienden. "Als je wilt mag je dan blijven slapen. Jouw huis is best ver weg van die van mij."Opperde ze en stak een patatje in haar mond. Ze zag het niet zitten dat hij zoveel moeite voor haar zou doen om haar helemaal thuis te brengen en de vorige keer dat hij bij haar bleef slapen was het ook hartstikke gezellig. "Ik beloof dat ik geen rare dingen met je uithaal terwijl je slaapt."Grijnsde ze vervolgens kwaadaardig.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil wo apr 06, 2011 7:56 pm

Adrianna stak haar tong uit naar Nash waarna ze het nummer intoetste op haar mobieltje. "Ik zal zeggen dat ze moeten opschieten, heb zelf ook reuze honger" murmelde Adrianna waarna ze een stem aan de andere kant van de lijn hoorde. Wentworth sjokte wat door de kamer heen en ging ergens zitten "De Rave? Wat is in godsnaam de Rave" merkte hij vaagjes op waarbij hij nadruk legde op het woord Rave. "Dat is waar de toekomstige mevrouw Nash werkt" zei Adrianna vluchtig tussen het gesprek door en dook alvast weg voor het geval dat. Wentworth grijnsde iets waarna hij opstond en naar de bank liep, die zat een stuk comfortabeler. "Je weet dat ik niet zo van de meisjes ben" merkte Wentworth op. Niet dat hij op mannen viel, absoluut niet maar hij had nooit een vaste vriendin gad. Hij had één keer een vaste relatie van een jaar gehad maar zij had hem toe gedumpt, echter was het niet zij maar een vriendin van haar die hem dumpte. Sinds dien heeft hij geen relaties meer gehad, heel af en toe een one night stand maar dat was de laatste tijd ook niet echt meer van toepassing. Even keek hij richting de keuken, naar Maeve en Adrianna "Hoe zit het met die twee? Die kunnen meestal niet van jongens afblijven" merkte Wentworth zacht op terwijl hij eigenlijk min of meer alleen maar geintereseerd was of Maeve al iemand had ontmoet. Zelf had hij er geen erg in, hij had zelf niet door dat hij wellicht wat meer voelde voor Maeve dan gewoon vriendschap. Het was verder ook niet echt aan hem te zien, goed de twee waren vaak bij elkaar maar hij gaf verder geen signalen af dat het voor hem iets anders zou zijn dan vriendschap.

Chase glimlachte even toen Abby zei dat ze mee ging "Graag zelfs" zei Chase tevreden, hij vondt het nooit zo erg om bij Abby te blijven slapen, hij hield haar graag gezelschap en hij hoefte dan inderdaad niet meer te rijden. "Maar ik eis wel een eigen kamer dan hoor, die ik op slot kan doen" pruttelde hij waarna hij weer een patatje nam. "Vertrouw jou niet" waarna hij haar een tik op der neus gaf. Na enige tijd was de patat toch op en was het tijd om te gaan. "Dus ik zie jullie vanavond? Moet ik iemand nog een lift geven naar huis?" vroeg Chase en keek even van Abby naar Don. Omdat Chase wat verder weg woonde kwam hij altijd met de auto, voor de andere was het vaak wat makkelijker om lopend of fietsend naar school te gaan.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality wo apr 06, 2011 9:41 pm

Nash mompelde wat dat in de richting kwam van 'dan moet ik er eerst voor zorgen dat die vriend van haar oprot'. Maar het was onverstaanbaar. Hij zakte wat meer onderuit en zocht met zijn ogen naar de afstandsbediening van de tv, vervolgens keek hij van Wentworth naar de twee meiden. "Voor zover ik weet heeft Maeve nog niemand waar ze een oogje op heeft, maar ik zou het ook mis kunnen hebben. Zoveel vraag ik niet naar haar liefdesleven en hoe het zit met Adrianna. tjaaa... dat weet ik ook al niet."Hij krabde even aan zijn kin, alsof hij nadacht. "Wel waren er behoorlijk wat ogen op hen gericht vandaag. Maar dat zou ook te maken kunnen hebben met het feit dat ze beroemd zijn."Hij keek weer naar Wentworth. "Zou me niks verbazen als een van die twee morgen al met een jongen over de vloer komt."Hij keek toe hoe Maeve wat om Adrianna heen aan het springen was totdat ze klaar was met het bestellen van chinees eten en ze de telefoon uit Adrianna's handen gristen zodra ze had opgehangen. Meave toetste het nummer van haar huis in en wachtte totdat ze haar vaders stem in de telefoon hoorde. Haar gezicht klaarde meteen op en een grote grijns kwam op haar gezicht. "Hey opoe."begroette ze hem op haar gewoonlijke manier en liep de woonkamer uit naar haar slaapkamer. "Roep me als het eten er is."riep ze nog snel voordat ze de deur van haar slaapkamer dicht deed en haar vader over haar week inlichtte. Het was normaal voor haar om haar familie op te bellen, zij hield hun geïnformeerd en andersom.

Don schudde zijn hoofd. "Fiets"zei hij. Hij woonde dichtbij school en de Rave. "Nou ik denk dat ik maar eens naar huis ga. Anders word me moeder zo meteen nog bezorgd."Zullen we afspreken om elf uur?" Vroeg hij en Abby vond het prima. "Oh je mag mij trouwens nu wel naar huis brengen. Heerlijk zo'n vriend die met de auto naar school komt. Kan ik altijd op terugvallen als ik geen zin heb in de bus." vrijwel meteen ging ze naast Chase lopen en haakte haar arm door die van hem. "Fiets voorzichtig Don en probeer vanavond geen ruzie te zoeken met Vi... of haar vriend."Voegde ze er aan toe. Ze namen afscheid van Don en Abby liep met Chase naar zijn auto. Haar huis was ook niet heel ver weg, maar met de bus zou ze er toch twintig minuten over doen. Maar bussen waren altijd sloom.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil wo apr 06, 2011 10:04 pm

Wentworth had Maeve altijd 'aangemoedigd' om te bellen met familie. Vooral omdat hij dat nu zelf niet meer kon. "Went, maak jij even tafel school" merkte Adrianna op die wat borden tevoorschijn haalde. Wentworthkwam langzaam overeind en haalde wat overige glazen van de tafel die hij naar de keuken bracht. Vervolgens haalde hij alles van tafel af zodat ze alle ruimte hadden. Na ongeveer een half uur klonk de deur bel "Fooooooooodd" riep Adrianna die overeind sprong en naar de deur liep. Ze betaalde de jongen die het eten afleverde en sloot vervolgens de deur weer. "Hungry" murmelde ze waarna ze de tas op tafel zetten "Maeve! Voedsel!" riep Adrianna door het huis waarna ze op de bank neer plofte en de dingen begon uit te stallen. Wentworth pakte de afstandbedieing en zocht een leuk programma op om hun tijd de verdoen "Ruikt lekker" murmelde Wentworth waarna hij een bakje pakte en onderuitzakte op de bank.

Chase knikte waarna hij Don uitzwaaide. "Tot vanavond, ben om elf uur bij jou" zei Chase waarna hij emt Abby naar zijn auto liep "Ik zou er eigenlijk iets voor moeten vragen, elke keer dat ik je ergens heen moet brengen" zei hij met een grijns waarna hij de deur voor haar open hield. Toen ze eenmaal ingestapt was, stapte hij aan de andere kant in. Al gauw waren ze onderweg naar Abby's huis. Na enige tijd rijden waren ze bij haar huis waar hij tot stilstand kwam en zich naar Abby toe draaide "Ik pick je rond half elf op, dan zijn we wel redelijk optijd bij Don" zei Chase terwijl hij wachtene totdat ze uitstapte.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality wo apr 06, 2011 10:38 pm

Diezelfde avond nog..

Maeve had niet zo veel zin om naar de rave te gaan, wat het ook wezen mocht. Ze was veel te moe. Het was richting half elf en zij had zich al omgekleed in haar pyjama, die bestond uit een oversized shirt die ze ooit van Nash had gepikt en een pyjamabroek. Ze lag languit op de bank en leunde met haar gezicht op haar hand. Nash die stond voor de deur van Adrianna te wachten totdat zij klaar was om te gaan, want hij had haar uiteindelijk met veel moeite over kunnen halen om met hem mee te gaan naar de Rave. Hij was gekleed in een zwarte broek, een grijs shirt en daarover een donkergrijs vest. Hij stond met zijn armen over elkaar op Adrianna te wachten. "Ben je van gedachte veranderd? Of kun je gewoon geen outfit kiezen?" Zei hij luid genoeg zodat ze het in haar kamer kon horen. Hij zuchtte even en keek vervolgens weer naar de klok. Voordat ze in de Rave zouden zijn, zou het waarschijnlijk alweer richting half twaalf zijn. Hij tikte wat ongeduldig met zijn voet op de grond.

Abby stond al buiten het flatgebouw te kijken of ze de auto van Chase kon herkennen. Zelf had ze een kort jurkje aangetrokken met daaronder een donkere legging en laarzen met hoge hakken. Natuurlijk had ze wel een jas aan aangezien het wat frisjes was. Het kon niet lang meer duren voordat Chase er was en ze keek even om zich heen. Het was een rustige buurt, met niet al te dure woningen. Er stonden in deze wijk meer flatgebouwen dan gewone koopwoningen. Ze fantaseerde hoe het zou zijn om gewoon drie verdiepingen te hebben, plus een achtertuin. Op het moment woonde ze op haarzelf, vandaar dat ze niks beter kon hebben en dat ze altijd weinig geld had. Het was ook niet niks om op jezelf te wonen met geen vast inkomen. Ze zuchtte even en zette haar gewicht op haar andere been. Waar was Chase?

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil wo apr 06, 2011 11:00 pm

"Weet je zeker dat je niet mee gaat?" vroeg Wentworth aan Maeve toen hij zijn kamer uit kwam. Hij was casual gekleed, wit t-shirt en een spijkerbroek. Adrianna strompelde niet veel later de kamer uit gehuld in een donkerrood cocktail jurkje "Ikk om al ik kom al"merkte Adrianna op waarna ze snel haar vestje aantrok en richting Nash ging. "Ik blijf niet zo lang weg, kom je straks wel vergezellen" merkkte Wentworth op terwijl hij zijn jas aandeed en richting de andere twee liep. :"Bellen he als er iets is" zei Wentworth voordat hij met de andere naar buiten liep. "Tot morgen" zei Adrianna en zwaaide vluchtig even naar Maeve voordat ze in de auto stapte. De chauffeur bracht hen naar de wij kwaar de Rave zich bevond. Eenmaal buiten keek Wentworth om ich heen "Gezellig plek"merkt ehij op terwijl hijr ond keek. Het was een gezellig centrum en veel mensen aanwezig,echter hadden de mensen gelkkig niet door dat wie er zojuist gearriveerd waren. "De Rave was het toch?" zei Adrianna terwil ze naar een vrij chique tent wees "Nou hup, ga je vriendinnetje zoeken" zei Adrianna met een grijnje. Wentworth liep achter de twee aan, hij zou even blijven om te kijken hoe het was en daarna zou hijw eer terug gaan om Maeve te vergezellen.

Niet veel later kwam Chase aanrijden en opende de deur alvast voor haar "Sorry dat ik wat laat ben, moest nog wat afhandelen thuis" zei hij met een glimlachje en wachtte tot ze ingestapt was. Toen zij eenmaal ingestapt was reed hij richting Don. "Heb je je een beetje vermaakt vanavond?" vroeg Chase terwijl hij op de weg lette "Maak je overigens maar geen zorgen over vanavond, ik dek je wel" zei hij met een glimlach,doelend op gek. Hij zei het wel vaker, niet dat hij het erg vond In tegenstelling, hij was blij dat hij iets voor haar kon doen. Abby wilde geen geld van hem accepteren voor haar huur dus dan moest hij haar zo nu en dan maar trakteren op een avondje uit. Niet veel later kwamen ze bij Don aan waar hij toeterde "Denk dat Vi rond 1 klaar is met werken" opperde Chase die even op zijn horloge keek.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality do apr 07, 2011 7:54 am

"Ja ik weet het zeker."had Maeve nog gezegd en ze zwaaide het groepje uit voordat ze uit de voordeur verdwenen. Ze gunde iedereen een leuke avond, zeker Wentworth. Die had dat in deze zware tijd wel nodig. Eenmaal in haar eentje zette ze weer een film op en maakte het zichzelf gemakkelijk op de bank. Ergens midden in de film vielen haar ogen dicht en kreeg ze niks meer mee van de film. Nash keurde de sfeer die er in de Rave hing goed, het leek een leuke tent te zijn. "Ophouden jij en bemoei je niet met mijn zaken."Zei hij tegen Adrianna, hoewel er toch een kleine glimlach op zijn lippen kwam. Ze probeerde hem altijd te koppelen, in het begin had hij daar niet tegen gekund, maar na een tijdje begon hij er aan te wennen. Ze bedoelde er niets slechts mee. Hij zocht naar het gezicht van Vienna, maar kon die niet zo snel zien in de menigte. "Ik haal wel iets te drinken."Zei hij tegen zijn vrienden en liep vervolgens naar de bar waar hij wachtte totdat een bar medewerker zijn kant op liep.

Toen Abby in de auto zat zette ze als eerste zachtjes de verwarming aan. "Och jawel, ik heb minstens de hele avond nagedacht over wat ik vanavond aan zou doen. Meiden hebben het niet makkelijk."Pruttelde ze er nog achteraan. Toen hij begon over geld keek ze Chase dankbaar aan en knikte. "Aangezien dat het geval is, ga ik vanavond helemaal los." Ze grijnsde naar hem "Ik ga voor een kater." Zodra ze bij het huis van Don waren, kwam Don al vrij snel naar buiten toen hij het getoeter hoorde. "Ik weet niet wat het is, maar ik heb het gevoel dat ik vanavond een hoop lol ga hebben." zei hij nadat hij in de auto was gestapt. Zoals gewoonlijk zat hij achterin. Dat was nou eenmaal het minpunt als je als tweede werd opgehaald.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil do apr 07, 2011 7:59 pm

"Als je maar niet denkt dat ik je naar bed ga dragen" zei Chase waarna er een grijnsje op zijn gezicht verscheen. "Hmmm goed, ik wil je best naar bed dragen maar dan wil ik niet dat je mijn auto vuil maakt" ergens meende hij dat wel. Hij had er een hekel aan als een van hen zo dronken was dat hij of zij moest overgeven, dan was hij een paar dagen flink uit zijn humeur. Toen Don eenmaal ingestapt was reed hij weg, waarna ze al gauw bij het centrum kwamen. Daar parkeerde hij de auto en stapte hij uit. "Het is al druk" merkte Chase op toen ze de Rave binnen liepen. Eenmaal binnen liep hij automatisch door naar de bar. Vienna zette net haar blad neer en tikte op de rug van een jongen "Ga maar, ik neem het wel over" zei ze tegen hem waarna de jongen haar dankbaar aankeek. "Thanks Vi, ik trakteer je volgende keer wel!" en met dat ging de jongen snel naar achter om zijn spullen te pakken. Hij moest ergens onverwacht heen en Vienna was zo aardig om het van hem over te nemen. Snel tapte ze een paar biertjes die ze aan een groep jongens mee gaf. Pas toen zag ze dezelfde jongen van vanmiddag aan de bar staan. Een speels grijnsje kwam op haar gezicht, hij was dus toch gekomen. "Moet eerlijk zeggen dat ik je niet verwacht had, in ieder geval niet zo snel" zei Vienna tegen Nash met een grijnsje. Al gauw verscheen Chase naast Don en boog ietswat over de bar heen om Vienna een begroetende kus op de wang te geven. "Heey, jullie zijn ook laat" opperde Vienna terwijl ze even op de klok keek. "Ga maar zitten, en trap iedereen maar weg die op je plek zit" merkte Vienna op waarna ze weer naar Nash keek "Wat kan ik voor je inschenken?" vroeg ze waarna ze al even achter hem keek naar Adrianna en Wentworth. De twee waren achter Nash aangelopen en bleven ietswat ongemakkelijk staan. "Drukke plek" merkte Adrianna ietswat geergerd op, het enige plus puntje was dat niemand hun scheen te herkennen. Chase ving Vienna's blik en keek even achterom naar Wentworth en Adrianna. "Iedereen hier is, of te dronken of leven in hun eigen wereldje. Ze hebben veel geld en daarom zijn ze niet zo verbaasd over beroemde mensen hier" zei Chase tegen Adrianna. Adrianna knikte iets terwijl ze rond keek, nu pas merkte ze dat de vrouwen vaak gekleed waren in designer kleding, ze zagen er in ieder geval uit alsof ze aardig wat geld hadden. "Chase, waarom neem je ze niet mee? Beter dan ze hier te laten staan" merkte Vienna op terwijl ze al automatisch wat drankjes produceerde. "Ach, waarom ook niet. We zitten daar, kom er gezellig bij zitten" zei Chase tegen Adrianna, Wentworth en Nash waarna hij weer weg ging. Ditmaal liep hij naar het 'vip' gedeelte waar een balkje op de tafel stond met 'Reserved'. Vienna zorgde er altijd voor dat ze een mooi plekje hadden, hier hadden ze geen last van de drukte en hadden ze lekkere banken en stoelen om op te zitten. "Wil je dit naar tafel twee brengen?" vroeg Vienna aan haar collega terwijl ze een dienblad met verschillende glazen drank overhandigde. Haar collega knikte en pakte het dienblad aan waarna ze naar de tafel van Chase etc. liep en het daar neerzette.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality do apr 07, 2011 9:26 pm

Nash keek het meisje Vienna met een geamuseerde blik aan. “Ach we moeten toch een beetje proberen om bekend te worden met de uitgaansgelegenheden van onze medestudenten?”Probeerde hij waarna hij de drankjes door gaf die zijn vrienden wilden. “Vind je het niet vervelend om achter de bar te staan? Lijkt me niet bepaald leuk werk, al die dronken mensen.”Zei Nash. Toen hij merkte dat ze het best druk had liet hij het er maar even bij en ging achter het groepje naar de vip ruimte, waar hij plaats nam. Don nam ook plaats en niet veel later nam Abby plaats naast Don zodat ze tegenover Nash zat. “Hoe is het nou om in een band te zitten?”Vroeg ze hem recht voor z’n raap. Het was dat ze geen muziektalent had, anders had ze het graag willen uitproberen. Nash lachte even om het meisje haar vraag. “Het is het beste wat me ooit is overkomen. Muziek is mijn leven en het gaat me niet eens om de beroemdheid.”Zei hij waarna hij even opzij naar Adrianna en Wentworth keek. “Hopelijk kan ik het nog jaren blijven doen.”Don liet zijn ogen even onbewust over Adrianna heen glijden, maar werd al snel afgeleid door een andere bar medewerker die hun drankjes bracht. “Let’s get drunk!’ Riep hij blij uit en greep naar zijn drankje, waar hij tevreden een paar slokken van nam. “Hebben jullie vanavond geen optreden dan ofzo? Ergens?” vroeg hij zich af. Nash schudde zijn hoofd “Nee, omdat we nu naar school gaan zijn het aantal optredens dat we per week moeten doen naar beneden gehaald.”Antwoordde hij en ook hij pakte zijn drankje en overhandigde Adrianna die van haar. “Gelukkig dan maar”Grinnikte Abby. “Heb wel zin om zo te dansen hoor, jongens.” Zei ze terwijl ze vanuit hun VIP hoekje even naar de menigte keek. Het was inderdaad behoorlijk druk en meestal vond Abby dat geen probleem. Dan viel ze ook wat minder snel op.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil di apr 12, 2011 11:01 am

Vienna grinnikte bij de vragen die Nash stelde. “Valt mee, best gezellig hoor” waarna ze weer verder ging om anderen te helpen. Wentworth en Adrianna pakte beide hun drinken aan en liepen achter Nash aan, niet wetende waar ze heen gingen. Even bleef Adrianna staan toen ze bij de tafel aankwamen waar Don, Abby en Chase al zaten. Adrianna glimlachte ietswat naar de groep waarna ze plaatsnam, niet wetend of ze zich hier wel zo gemakkelijk voelde. Toen Abby haar mond open deed werden haar voorgevoelens bevestigd. Wellicht zou zij ook veranderen in een geobsessede fan? “Heey” pruttelde ze toen Wentworth haar een por in haar zij gaf, het was af en toe alsof hij haar gedachten kon lezen. “Niet zo Aid, zo maak je nooit vrienden” merkte Wentworth zacht op zodat alleen Adrianna het zou horen. “Goed goed...” mompelde Adrianna ietswat waarna ze glimlachte naar het drietal “Hoop niet dat jullie het erg vinden?” vroeg ze toen aan de drie. Chase schudde zijn hoofd “Tuurlijk niet, hoe meer zielen hoe meer vreugd” waarna hij een van de shotjes achterover tikte en vervolgens zijn biertje pakte. “Goed geregeld zo’n plekje” zei Wentworth na enige tijd. Normaal gesproken krijgen alleen mensen met veel geld of met belangrijke status zulke plekjes. “Voordeel als je mensen kent die hier werken” antwoorde Chase, blij met het feit dat Vienna hier werkte. Wentworth pakte een biertje en nam er een slok van waarna hij wat rond keek. “Drukke tent” merkte hij op, meer tegen zichzelf dan tegen een ander. Chase richtte zijn aandacht op Abby toen ze over dansen begon “Niemand houdt je tegen, ga je gang” waarna er een klein grijnsje op zijn gezicht verscheen. Na enige tijd waren er al flink wat glazen leeg en was Vienna klaar met haar werk. “Niks voor mij overgehouden?” murmelde Vienna die op Chase z´n schoot ging zitten en naar de legen glazen staarde “Moet je maar eerder stoppen met werken” merkte Chase op die zijn glas leegdronk. Vienna ging even met haar hand door zijn haar voordat ze zich richte op de andere drie “En? Niet eens zo slecht hier nietwaar?” vroeg Vienna terwijl ze van Nash naar Adrianna keek. Adrianna glimlachte iets, nog niet zeker wetend of ze dit meisje wel kon vertrouwen. “Best oke, niet veel gillende fans” reageerde Adrianna terwijl ze even opzij naar Nash keek. Wentworth zette zijn glas neer en keek even op zijn horloge, zoveel zin had hij niet meer. “Ik denk dat ik richting huis ga” opperde hij terwijl hij even van Adrianna naar Nash keek. “Nu al?” vroeg Vienna maar besloot dat het wijs was haar mond verder te houden. Wentworth knikte iets “Kijken of Maeve nog wakker is, ben ook erg moe dus ik ga zo lekker me bed in” ergens zag hij dat Adrianna niet wilde dat hij weg ging. Dat betekende dat ze achter bleef met Nash, die toch alleen maar oog had voor het meisje tegenover haar. Haar blik ging langzaam naar het andere meisje, Abby, met haar zag ze zichzelf geen beste vriendinnen worden. Gevolgd door de jongen, Don, al had ze daar nog niet echt een mening over kunnen vormen. “Okee, tot morgenn en zeg tegen Maeve dat ze de volgende keer gewoon mee moet” Wentworth knikte even waarna hij opstond, zijn jas pakte en weg liep.

Het duurde even voor hij thuis was maar uiteindelijk sloot hij de deur achter zich en gooide zijn jas over de stoel. Het was vrij donker in huis dus hij ging ervanuit dat Maeve al sliep. Langzaam liep hij naar de bank waar hij op ging zitten en even zijn ogen sloot, normaal gesproken dronk hij niet veel alcohol maar hij zat vandaag niet e cht lekker in zijn vel waardoor hij meer dan normaal dronk.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality do apr 14, 2011 4:27 pm

Abby hield maar op met vragen stellen toen ze doorkreeg dat ze misschien iets te veel weg had van een fan, wat ze niet bepaald was, maar ze had gewoon interesse in hun levensstijl. Die was ten slotte heel anders dan die van haar. Ze kon zich niet voorstellen dat je inkomen afhing van hoe goed je muziek beviel onder de mensen. Toen ze toestemming kreeg om te gaan dansen, goot ze haar drankje naar binnen en ging richting de dansvloer, waar ze tegenover een random dude ging dansen. Ze had al een aantal glazen op en ze genoot met volle teug van de muziek. Don keek Abby na voordat hij zijn aandacht op Vi richtte, die op Chase zijn schoot zat. Nash glimlachte charmant “ach, het is een goeie tent. En het zal me niks verbazen als je genereuze tips krijgt van je rijke klanten hier.”merkte hij ietwat droog op. Hij maakte even een treurig gezicht toen Wentworth aankondigde dat hij terug naar huis zou gaan. “Jammer hoor, en haal Maeve inderdaad over om de volgende keer gewoon mee te gaan. Veel plezier thuis.” Hij wiebelde wat met zijn wenkbrauwen om zijn laatste opmerking een soort van dubbele betekenis te geven. Nadat Wentworth weg was kwam een wilde Abby weer naar het tafeltje om vervolgens Vi van Chase zijn schoot te trekken “Kom mee dansen Vi.”zei ze eisend en begon haar al richting de dansvloer te trekken. “Jullie ook, kom!” Riep ze nog enthousiast over haar schouders naar de andere. Een lichte blos van de warmte had zich over Abby’s wangen verspreid, maar het leek haar niet te deren. Toen ze iemand in haar bil voelde knijpen draaide ze zich geërgerd om, met het doel om die persoon voor zijn hoofd te slaan. Maar ze kon niet uitmaken wie het had gedaan. “asociale…” ze maakte haar zin niet af, maar duwde Vi voor zich uit de dansvloer op.
Maeve lag op haar bed toen ze iemand hoorde thuiskomen. Ze wierp een blik op de klok naast haar die op haar nachtkastje lag. “Zo vroeg al thuis?”Mompelde ze in zichzelf en klauterde uit haar bedje. Ze wreef wat in haar ogen waarna ze haar slaapkamer uit slenterde en met een glimlach zag dat het Wentworth was die als eerste thuis was gekomen. Zoals beloofd. Zonder iets te zeggen liep ze naar de achterkant van de bank waarna ze haar armpjes om hem heen sloeg. “en? Zie je dingen dubbel?”Giechelde ze in zijn oor “zonder mij is het helemaal niet leuk he?.”vervolgde ze met een grijns op haar gezicht.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil ma apr 18, 2011 3:55 pm

Vienna keek ietswat hoofdschuddend naar Abby, het ene moment was ze een stil verlegen muisje en het andere moment kon ze ontzettend los zijn. “Okee ik kom al, ik kom al” grinnikte Vienna die zich liet meetrekken en met Abby de menigte in ging. Chase was blij dat Abby zo nu en dan even helemaal los ging, geen zorgen. Hij vondt het dan ook geen probleem dat hij betaalde. “Geen danstype?” merkte Chase op en keek Adrianna wat vragend aan. “Doe het nog even rustig aan vanavond” zei Adrianna met een onschuldig lachje op haar gezicht. Eerlijk gezegt vondt ze het niks om tussen deze vreemde mensen te staan, iedereen stond voor haar net iets te dicht op elkaar en ze wilde niet dat vreemde mannen aan haar lichaam zaten. “Moet jij die twee niet in de gaten houden?” vroeg Adrianna aan Don en keek even opzij. Ze had nog weinig woorden met deze jongen gewisseld en alle andere woorden die hiervoor haar mond uit kwamen waren niet bepaald vriendelijk. Ditmaal had ze zich iets minder vijandig opgesteld en probeerde ze zich zo normaal mogelijk te gedragen. Adrianna was nogal verwaand en wilde vaak alleen het beste van het beste. Een tentje zoals dit was dan ook niet echt bijzonder voor haar, het liefst was ze op een goed feest ergens in een grote club. Langzaam nam ze nog een slokje van haar drinken terwijl ze de jongen vragend aankeek. “Ik hou ze wel in de gaten” zei Chase die langzaam overeind kwam en een paar stappen naar voren deed. Even keek hij achterom met een vragende blik, gingen zij ook mee of bleven ze zitten. “Nee ik pas” zei Adrianna die zijn blik begreep en rustig bleef zitten.

Een glimlach verscheen op Wentworth’s gezicht toen hij Maeve’s armen voelde. Langzaam gingen zijn handen omhoog en liet hij deze rusten op haar armen. “Nee ik zie niks dubbel, gewoon moe. Mijn lichaam is niet meer gewend aan alcohol” pruttelde hij, ietswat zielig. “Ach je kent het, Nash heeft alleen maar aandacht voor één vrouw en Adrianna voelt zich te goed om zich te mengen met anderen” merkte Wentworth op waarna hij zijn ogen langzaam open en zijn hoofd schijn omhoog deed om haar aan te kijken. “Wat doe je uit je bed? Zo luid was ik ook weer niet met binnen komen.” Zei hij, dat laatste ietswat pruttelend. “Hmmm ik weet zeker dat ik hoofdpijn heb morgen. Verwacht wel een ontbijtje op bed van je morgen” zei hij waarna er een klein grijnsje op zijn gezicht verscheen. Het begon als grapje maar nu het hardop gezegt was vondt hij het niet eens zo’n slecht idee.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality do apr 28, 2011 10:29 am

Don hield zijn drankje vast in zijn hand en schudde zijn hoofd. “Nee, het is voor mij niet zo verstandig om me in de menigte te voegen. Al dat geduw is niet goed voor me nek.”zei hij tegen haar, waarna hij een slok nam van zijn biertje. “Ik heb niet zo lang geleden een ongeluk gehad. Het heeft me nek totaal verpest.”Legde hij uit. Nash bekeek de jongen tegenover hem even waarna hij schuin naar Adrianna keek. “Auto?”Vroeg hij, waarop Don zijn hoofd knikte. “En de status van je auto is?” vroeg Nash met een grijnsje. “Total loss.”maakte Don zijn zin af waarna hij naar Adrianna keek. “Heb je het wel een beetje naar je zin? Het ziet er uit alsof je het hier maar niks vind.” Kon hij niet laten op te merken. Abby stond lekker op het ritme mee te dansen toen ze Chase ook de dansvloer op zag gaan. Ze wenkte hem en riep zijn naam. Zodra hij dicht genoeg was pakte ze zijn hand en trok hem naar zich toe, nog steeds dansend. Ze genoot met volle teugen en wierp een blik naar Vi om er zeker van te zijn dat zij zich ook vermaakte. Nash kon het niet laten om even een blik naar de dansende meiden te werpen. Hij wilde eigenlijk ook wel, voor verschillende redenen, maar hij wilde Adrianna niet alleen laten. Dat zou ze ook niet leuk vinden en zo iemand was hij niet.

Maeve liet hem los en liep naar de andere kant van de bank. “Als je het lief had gevraagd zou ik het misschien nog overwegen.”Zei ze met een klein grijnsje waarna ze tegenover hem op de salon tafel ging zitten. “En ik sliep heel licht, dus in dat geval maakt het niet uit hoeveel geluid je maakt. ” Ze bestudeerde hem even aandachtig en zag dat hij moe was. “Wil je wat hebben voordat je gaat slapen? Tenminste, ik neem aan dat je zo gaat slapen.”Vroeg ze hem en trok haar wenkbrauwen vragend op “Een emmer, voor het geval dat?”Ze wist niet of hij misselijk was , hij zag er niet misselijk uit. Integendeel, hij zag er erg goed uit. Bij die gedacht stond ze even stil. Sinds wanneer dacht ze zulke dingen?

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil do apr 28, 2011 9:10 pm

Terwijl Adrianna met haar glas in der handen zat bekeek ze Don even. Het zag er niet naaruit alsof hij een ongeluk had gehad, dus nam ze aan dat het niet al te ernstig kon zijn. "Jij met je auto's" pruttelde Adrianna toen Nash meteen naar de auto van Don vroeg. Met een verbaasde blik keek ze naar Don die opmerkte dat ze het niet zo naar haar zin had. "Ohh, ik ben gewoon niet zo'n fan van drukte" murmelde Adrianna waarna ze ietswat glimlachte. "Ben meer van wat grotere ruimtes" vervolgde ze, doelend op dat ze het niet fijn vonden als er mensen constant tegen haar aan stonden. Adrianna gaf Nash een kleine por in zijn zij "Je hoeft niet bij mij te blijven hoor, ik red mezelf wel" opperde Adrianna toen ze zag dat Nash naar de dansvloer keek. Ze glimlachte even bemoedigend naar Nash waarna ze haar aandacht weer op Don richtte "Sorry als ik niet echt vriendelijk overkwam vandaag. Heb meer problemen met een van je vrienden" zei Adrianna, doelend op Aaron waar ze het niet zo mee had. Chase liet zich door Abby meetrekken en danste vlak achter haar waarna hij een hand op haar heup liet rusten. Meer ook een beetje ervoor zorgend dat er geen andere jongens bij haar in de buurt kwamen, hij was nou eenmaal een beschermend type. Vienna keek even naar Chase en Abby en glimlachte even bij het zien van de twee, vervolgens richtte ze haar blik op het drietal wat nog zat waarna haar blik even die van Nash kruiste.

Wentworth liet Maeve los en ging vervolgens normaal zitten en leunde wat naar voren. "Wil je me alsjebliefft een ontbijtje op bed brengen" murmelde hij waarna hij haar handen pakte en deze vast hield. Voor enkele seconden keek hij haar recht aan en voor hij het wist was hij langzaam aan het staren. Na enige tijd liet hij haar handen los en stond hij op "Hmmm nee geen emmer nodig, gelukkig is het niet zo erg" pruttelde hij. Vervolgens gingen hij met zijn hand door haar haar en drukte een klein kusje op haar voorhoofd. "Zou het ook fijn vinden als je na mijn ontbijt het bad voor me klaar maakt" zei hij zachtjes waarna hij een brede grijns kreeg. "Weltrusten" murmelde hij waarna hij langzaam naar zijn kamer slofte.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality di jul 05, 2011 3:44 pm

Don knikte even toen ze over Aaron begon. Een kleine grimas verscheen op zijn gezicht toen hij aan die ellendeling dacht. "Geloof me, hij is niet één van mijn vrienden. Ik schiet alleen met hem op omdat het zo'n beetje verplicht is. Hij is het vriendje van Vienna ,het meisje dat zonet nog achter de bar stond."Hij haalde even een schouder op en zag hoe Nash na toestemming het tafeltje verliet en ook de dansvloer op ging om vlakbij Vienna te dansen. "en het meisje waarvan ik het vermoeden heb dat die vriend van jou een oogje op heeft."Kon hij niet laten er aan toe te voegen toen Nash buiten gehoorafstand stond. Toen Nash eenmaal de dansvloer had bereikt liep hij natuurlijk regelrecht naar Vienna. "Vermaak je je een beetje?" Lachte hij terwijl hij met haar mee danste op het ritme van de muziek. Hij liet zijn blik eventjes over de menigte gaan die samen met hen aan het dansen waren waarna hij een glimlachje naar Abby en Chase wierp, die zich duidelijk wel aan het vermaken waren. Abby dansen dicht tegen Chase aan en het leek haar niet eens op te vallen dat sommige jongens haar in de gaten hielden.

Maeve glimlachte en keek hem na toen die naar zijn slaapkamer slofte. "Maar dan krijg je dat ontbijtje wel morgen om zes uur in de ochtend he."Grapte ze waarna ze zijn plek op de bank in beslag nam. Ze zette de tv zachtjes aan en zapte wat door de kanalen heen. Natuurlijk was er niks op de tv, dus zette ze wat oninteressant op waar ze maar met een half oor naar luisterde.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil di jul 05, 2011 7:04 pm

Adrianna grinnikte even toen Don vertelde dat de jongen Aaron geen vriend van hem was. "Vraag me altijd af waarom ze uberhaupt op dat soort jongens vallen" begon Adrianna. Eigenlijk wilde ze zeggen dat Vienna dan waarschijnlijk ook wel niet zou deugen, maar wijs hield ze haar mond aangezien Vienna een vriendin was van Don. Toen er even een 'stilte' viel pakte ze haar glas en nam ze een slok waarna ze haar blik weer over de dansvloer liet gaan. "Handig, iemand kennen die hier werkt" pruttelde Adrianna, doelend op al die drank die bij hun op de tafel stond. Al gauw liet ze een lach zien toen Don het over Nash had "Ach, hij heeft altijd een oogje op slechte vrouwen" zei Adrianna maar reageerde meteen op wat ze er zojuist uit had gefloept "Ik bedoel slecht als in niet-beschikbaar" herstelde ze zich snel met een klein glimlachje en dronk haar glas leeg. Over het algemeen kon Adrianna veel alcohol hebben. Vienna danste vrolijk op de muziek mee en glimlachte even toen Nash bij haar kwam staan. "Ik vermaak me altijd wel hoor" zei Vienna terwijl ze haar lichaam naar hem draaide. "Hoe zit het met jou? Deze bar niet te min voor jou met al die luxe en vip rooms die jullie aangeboden krijgen" waarna er een klein grijnsje op haar gezicht verscheen.

"Ik geloof dat je ze voor het uitkiezen hebt Abs" zei Chase terwij hij even knikte naar een groepje jongens even verderop. "En daaar ook" zij hij terwijl hij naar de rechterkant knikte. "Moet ik je even alleen laten? Gegarandeerd dat ze als aasgieren op je af komen" zei hij met een grijsje. Hij wist ook wel dat Abby niet wilde dat hij nu weg ging en haar voor de leeuwen gooide. Zoiets zou hij ook nooit doen, daar was hij ook veel te beschermend voor.

"Zes uur? Dat is over drie en een half uur" pruttelde Wentworth terwijl hij naar de klok op zijn mobiel keek. "Doee maar niet" pruttelde hij terwijl hij zijn shirt uit trok en zijn schoenen uit schopte. "Kom me anders gezelschap houden, je kan hier ook tv kijken" merkte Wentworth op terwijl hij naar de afstandsbediening zocht in het donker. Toen hij deze eenmaal vond deed hij de tv aan die veelste hard stond. "Sodejuu..." mompelde hij en drukte meteen op mute. "Liggen nog films van jou hier..." riep hij vanuit zijn kamer. Niet wachtend op Meave trok hij zijn broek uit en dook in bed onder de dekens en liet de tv aanstaan.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality wo jul 06, 2011 7:58 pm

"Jaajaa, volgens mij bedoelde je iets anders."Reageerde Don met toegeknepen ogen, maar hij liet het maar even gaan. Hij kon zich er wel wat bij voorstellen wat Adrianna van Vi vond, maar Adrianna's beeld van Vi was gewoon helemaal verkeerd. "Zeg, hoe lang gaan jullie proberen het vol te houden om naar school te gaan, naast jullie actieve carrière als muzikanten?"Vroeg hij om het gesprek op een ander onderwerp te laten overgaan. "Ik denk zo dat die twee niet lang samen gaan, ik kan het natuurlijk fout hebben.. "Ging hij verder. Hij liet zijn vingers over de bovenkant van zijn glas gaan en keek vanonder zijn wimpers naar haar. "Plus de fans natuurlijk. Al dat geschreeuw en getrek.. valt me nog mee dat jullie geen bodyguards meenemen."Lachte hij. Nash trok even een scheve grijns "Overal waar het gezellig is, voel ik me thuis. En dit kan er mee door." antwoordde hij en hield voorlopig zijn handen thuis. Hij was zich er goed van bewust dat ze een vriendje had. Hij danste rustig mee maar begon het al behoorlijk warm te krijgen door de massa mensen die er waren. "Heb je zin om even buiten een beetje af te koelen?"Vroeg hij aan haar.

Abby trok even haar neus op toen Chase er over begon. "Ik heb maar aandacht voor één jongen nu en ik denk wel dat je weet wie ik daarmee bedoel."Zei ze vlakbij zijn oor vanwege de harde muziek. Daarna trok ze zich terug en draaide zich toch even om zodat ze kon kijken wie er dan precies naar haar keek. Niet veel later draaide ze zich terug "Stelt ook weinig voor"Grijnsde ze.

Maeve zette de tv uit en liep langzaam naar de kamer van Wentworth. "Ik denk dat je toch binnen een paar minuten aan het slapen bent. Heb dan weinig aan je gezelschap."Grinnikte ze zachtjes terwijl ze tegen zijn deurpost aanleunde en haar armen over elkaar sloeg. Toch liep ze naar de andere kant van zijn bed en ging naast hem liggen, dan wel boven de dekens.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil di jul 19, 2011 11:51 am

Adrianna grinnikte iets “Als het aan mij lag dan waren we hier niet eens” opperde ze waarna ze even opzij keek naar Nash en de anderen. “Maar de manager vond het een grandioos idee, goed voor ons imago en ontwikkeling”  zei Adrianna waarna ze even een geiriteerd gezicht trok. “Het ergste is dat ik niet eens gewoon ergens heen kan gaan zonder herkend te worden. Niet even snel naar de supermarkt, of genieten van een film in de bioscoop. Nee dan moet de hele zaal gereserveerd worden”  waarna ze ietswat zuchte “Maar goed, hopelijk raken ze er aan gewend dat we hier zijn zodat we misschien na 5 maanden als normale brugers over straat kunnen lopen” maar vijf maanden was eigenlijk nog te lang. Dat zou ze never nooit niet volhouden. “Misschien moet ik maar haar afknippen en zwart verven oh en bedekende kleding aantrekken”  merkte Adrianna op terwijl ze met een hand door haar haar ging “Wellicht dat ik dan wat eerder onopvallender door het leven kan gaan” niet dat ze veel zin had om haar look te veranderen, ze was juist blij met hoe ze er nu uitzag.
Vienna knikte als antwoord op Nash’s vraag, even naar buiten klonk inderdaad goed. Ze pakte zijn pols beet en trok hem mee richting de uitgang. Eenmaal buiten haalde ze diep adem “Druktee, meer dan normaal maar ik kan wel raden waarom” zei ze terwijl ze naar Nash keek. Uit haar broekzak haalde ze een pakje sigaretten te voorschijn en een aantsteker. “Slechte gewoonte, maar wil je ook?” vroeg ze terwijl ze zelf een sigaret pakte en deze tussen haar lippen deed. Vervolgens stak ze haar sigaret aan en hield toen het pakje met de aansteker uit naar Nash. Even leek Vienna afgeleid door een aantal jongens die langs liepen. “Shit..”  murmelde ze, zich er niet van bewust dat Nash nog naast haar stond. Het waren wat vrienden van Aaron die waarschijnlijk voor een hoop moeilijkheden zouden zorgen. Waarschijnlijk zou het niet lang duren voordat Aaron zou weten waar ze was en met wie ze was, vooral het feit dat ze met Nash stond zou voor problemen zorgen. Ergens was ze bang voor Aaron, maar dat straalde ze absoluut niet uit. Nog nooit had ze toegegeven dat hij haar wel eens hardhandig aanpakte of dat ze ook maar enigsinds bang voor hem was. Zelfs voor haar vrienden was het moeilijk te zien hoe zij zich echt voelde. Elke dag had Vienna een glimlach op haar gezicht, ze wilde niet dat haar vrienden zich ellendig voelde omdat zij zich ellendig voelde. “Ik waarschuw jullie alvast. Als jullie vaker met ons optrekken, kan ik je garanderen dat er problemen komen”  zei  Vienna vervolgens eerlijk. Ze wist hoe Aaron en z’n vrienden te werk gingen en ze konden zo iemand leven behoorlijk zuur maken.
Chase grinnikte ietswat toen Abby dat zei “En toch nieuwschierig” zei hij toen ze zich omdraaide om te kijken wie er naar haar zat te kijken. “Ik ga even wat drinken halen, zo terug”  zei hij tegen haar waarna hij richting de bar liep. Eenmaal daar ging hij op een kruk zitten, de jongen die zojuist had staan kijken, liep nu richting de dansvloer naar Abby toe. Chase grijnsde ietswat waarna hij een water en een wijntje bestelde. Vervolgens bleef hij nog even zitten, kijken naar wat Abby zou doen. Ze was nooit zo heel goed geweest met jongens en dit was wel een behoorlijke macho die op haar afkwam.
Wentworth glimlachte iets toen ze erbij kwam liggen. Hij kroop ietswat naar haar toe, deed een arm om haar heen en zijn hoofd tegen haar schouder. “Dankje”  murmelde hij zachtjes terwijl hij zijn ogen dicht deed. Normaal gesproken was hij niet zo’n knuffelbeer, maar hij had alsnog af en toe iemand nodig. Hij was blij met Maeve om zich heen, hij was niet zo’n prater tegen over de rest maar gelukkig hoefte hij nooit veel woorden tegen Maeve te zeggen of ze begreep al wat hij bedoelde of wat hij voelde. “Bij deze verbied ik je om ooit weg te gaan” zei hij na enige tijd, nog steeds zijn ogen dicht. Als Maeve bij hun weg zou gaan zou hij niet weten waar hij het zoeken moest. Zij was zijn uitlaadklep voor zoveel dingen, hij zou niet weten wat hij zonder haar moest.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School - Pagina 2 Empty Re: Band vs School

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum