Illusion
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Band vs School

2 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Band vs School Empty Band vs School

Bericht  Evil zo sep 19, 2010 12:55 pm

Het nieuwe schooljaar was weer begonnen en dit jaar zou anders worden dan de voorgaande jaren. Een zwarte mercedes reed het parkeerterrein op en kwam netjes te staan in een vak. Uit de auto kwam een lang, vrij dun meisje. Vienna had lang bruin haar met hier een daar een slag in. Omdat de zomer nog een beetje zijn werk deed liep ze een in simpel donkergeel achtig jurkje en met een grote zonnebril op haar kop. Voorzichtig deed ze de deur dicht van haar auto en deed deze op slot waarna ze richting het schoolplein liep. Af en toe zwaaide ze wat naar bekende terwijl ze haar tas nog wat beter over haar schouder deed. Toen ze dichter bij de ingang kwam hoorde ze al een hoop gegil, wat zou er nu weer aan de hand zijn? "Vienna! Daar ben je!" hoorde ze een bekende stem. Een meisje met halflang zwart haar kwam aangerend. Adrianna was iets kleiner dan Vienna maar had verder een normaal postuur. "Heb je het nog niet gehoord?" vroeg Adrianna verbaasd toen ze Vienna's vragend gezicht zag. "Heb ik wat gehoord? Dat we nog een extra week vrij zijn?" begon Vienna terwijl ze haar vriendin vragend aan keek. "Nee joh! Je kent die ene band toch wel? Likely Rare? Het schijnt dus dat ze hier naar school komen! En niet alleen maar een concert geven, maar ze moeten hier ook echt naar school!" Adrianna had een vrolijke persoonlijkheid en deed absoluut geen vlieg kwaad. Vienna daaren tegen had wel een bitchy kant. Als er ook maar iemand aan haar vrienden zat zou ze het ook meteen voor hen opnemen, of ze nu goed of fout zaten. "Je maakt een grapje..." zei Vienna verbaasd, waarom zou een bekende band in godsnaams naar school gaan? Ook nog eens op een openbare school. "Die zijn gek geworden, het stikt hier van de fans" vervolgde Vienna terwijl ze met Adrianna naar binnen liep "Ja het klinkt nogal absurt, maar leuk toch!" Adrianna was erg enthousiast, ze was altijd al fan geweest van de band en wilde ze maar wat graag ontmoeten. "Heb je Aaron al gezien?" maar voordat Vienna antwoord kon geven voelde ze een stel armen om haar heen en een paar lippen in haar nek. "Daar ben je" murmelde Vienna terwijl ze haar zonnebril afdeed en haar hoofd omdraaide zodat ze Aaron een kusje op zijn lippen kon given. Aaron en Vienna waren al een jaar bij elkaar maar de laatste tijd ging het wat stugjes tussen de twee. Er klonk opnieuw een hoop gegil van een groep meiden die er net achter waren gekomen dat de band hierheen zou komen. "Dit gaat een heeel leuk schooljaar worden.." mompelde Vienna terwijl ze Aaron en Adrianna meetrok.

"Waar is Wentworth? We moeten zo weg..." begon Chase terwijl hij van kamer naar kamer liep "Heeft iemand Wentworth gezien?" vroeg Chase aan de andere bandleden. Wentworth ging vaak weg zonder iets te zeggen, het was pas een paar maanden geleden dat zijn ouders waren overleden. De band was op tour en kregen onverwachts een belletje, Wentworth's ouders zouden naar hun show komen kijken. Maar onderweg was er een ongeluk gebeurd met een vrachtwagen waarna de auto van de weg vloog. Zijn ouders en jongere zusje hadden het ongeluk niet overleefd. Sindsdien is Wentworth erg opzichzelf en praat hij niet vaak over de dinge die hem dwars zitten. Chase maakte zich zorgen, hij en Wentworth waren al goede vrienden sinds de kleuter tijd. Hij wist dat Wentworth soms het slechte pad op kon raken maar ergens hoopte hij toch dat hij veranderd zou zijn. "Ik ben hier.." antwoorde Wentworth terwijl hij binnen kwam lopen. "Je denk toch niet dat ik me eerste schooldag wil missen" zei Wentworth sarcastisch. Een klein glimlachje verscheen op Chase's gezicht, blij dat Wentworth er weer was. Hun manager had besloten een kleine break in te lassen en de bandleden weer terug naar school te sturen. Hij zag het ook als een kans om nog meer populariteit bij de jongeren te kweken. "Dit is echt het slechte idee wat hij ooit heeft gehad" merkte Wentworth op terwijl hij op de bank neer plofte. "Ik weet het, maar het ziet er niet naar uit dat we een keuze hebben." opperde Chase die op een van de stoellen ging zitten. Chase had blond haar en lichtblauwe ogen, hij was niet heel gespierd maar kon prima voor zichzelf zorgen. Hij was over het algemeen een vrolijk iemand die altijd het beste voort heeft met andere. Vandaag zou voor hun een nieuw leven beginnen, een leven als band maar ook een leven als student. Over een paar uur zouden ze op school moeten zijn, het was niet iets waar ze echt naar uit keken.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality ma sep 20, 2010 5:20 pm

Abbey had met een afkeurend gezicht voor de spiegel gestaan toen Chase zijn hoofd naar binnen had gestoken om te vragen of ze Wentworth had gezien. Ze had simpel haar hoofd geschud. Als Wentworth geen gezelschap wilde, wist hij zich altijd voor een tijdje te laten verdwijnen. God mocht weten waar die jongen dan uithing. Toch kroop er een naar gevoel in haar buik telkens als ze aan hem dacht. Het was verschrikkelijk om je familie in een dag kwijt te raken, en ze kon alleen maar hopen dat hij er ooit boven op zou komen. Zelf was Abbey één van de nieuwste leden van de band, en had ze nog niet een hele hechte relatie met iedereen, maar haar opgewekte persoonlijkheid had er al snel voor gezorgd dat ze werd geaccepteerd. Abbey wierp even een blik over haar schouder om te kijken naar het andere meisje van de band dat er als uitgeteld bij lag op Abbey's bed. Het kind had een lichte kater van gisteren.
Maeve kreunde wat toen ze langzaam wakker werd van haar ontnuchtering dutje. Maeve had kort haar dat in wilde laagjes was geknipt en dat altijd alle kanten opstond, maar het misstond haar zeker niet. "Mag ik spijbelen, mam?" mopperde ze, wat een giechel van Abbey opleverde. Maeve kwam langzaam overeind en zag er prima uit. Geen make-up, dat had ze niet nodig, en ze droeg een felblauw topje en een strakke broek. "Ik ga naar de woonkamer." ze slofte langzaam langs Abbey en gaf haar een speelse tik op haar kont. "IJdeltuit. Je bent beroemd, het maakt niet uit wat je draagt, je krijgt er toch wel commentaar op." Abbey trok een verontwaardigd gezicht en dook weer in haar enorme kast. Maeve rolde met haar ogen en plofte, zoals gewoonlijk, naast Wentworth neer en sloeg haar dunne armpjes op zijn nek, waarna ze haar benen deels over zijn schoot drapeerde. Dit was nu eenmaal haar manier om er voor hem te zijn in deze moeilijke tijd voor hem. Toen ze het nieuws had gehoord had ze zelf moeten huilen en deed ze wat het eerste in haar hoofd opkwam, ze hield hem vast en liet hem niet los. Ze zou er altijd voor hem zijn mocht hij erover willen praten. "Jullie gaan het moeilijk krijgen op school."Grijnsde Maeve naar Chase "Vrouwelijke fans zijn nou eenmaal veel hysterischer dan mannelijke. En als ze eenmaal weten welk kluisje van jullie zijn, nou pas dan maar op."

(twee mannelijke scholieren voor mij?)

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil ma sep 20, 2010 9:21 pm

(Kortee re, wist niet of jij wat wilde veranderen, dus heb ik niet gereageerd met die anderen ;3 )

Chase stond bij Vienna en Aaron terwijl ze met z'n drietjes naar de menigte keek. Een boel meiden waren aan het gillen toen ze erachter kwamen dat de band 'Likely Rare' hierheen zou komen. "Grapje zeker..." merkte Chase droog op terwijl hij naar de menigte keek. Chase en Vienna waren al jaren goede vrienden, Chase had eerst een kleine crush op Vienna maar na enige tijd leek het ze beter om gewoon vrienden te zijn. De twee zijn erg close wat Aaron soms uiterst iritand vindt. "Dat wordt een druk school jaar..." mompelde Chase terwijl hij zich even omdraaide naar Vienna "Hoe ziet je rooster eruit Vien?" Vienna bestudeerde haar rooster en kreeg een klein glimlachje op haar gezicht "Het ziet ernaar uit dat we de eerste paar uren samen doorbrengen" constateerde Vienna toen ze zag dat ze de eerste uren Biologie en muziek les had samen met Chase. Chase grijnsde iets waarna hij opzij keek naar Aaron die niet blij was dat ze zoveel tijd met Chase doorbracht.

Adrianna gooide de deur open van de woonkamer en slofte geiriteerd de kamer in "Naar school, wie verzint zo iets!" bromde Adrianna lichtelijk geiriteerd, ze wilde absoluut niet naar school. Niet alleen omdat ze beroemd was maar ook omdat ze een grote afkeer voor school had. Ze haatte het, letterlijk haat. Zuchtend plofte ze neer op een van de stoelen en trok haar schoenen aan. Haar tas stond al in de hal, klaar voor vertrek, maar ze had hier echt geen zin in. Adrianna had halflang zwart haar met een rechte pony, ze had groene ogen en een zeer zachte huid. Zij was ook een van die meisjes die veel uren achter de spiegel doorbracht en er graag goed uit ziet.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality ma sep 20, 2010 10:15 pm

Nash lag nog languit op zijn bed, aangekleed en klaar voor school. Hij had zijn koptelefoon op en zijn voet bewoog mee met het ritme van het liedje waar hij op dat moment naar het luisteren was. Nash had gemillimeterd haar en een stoer uiterlijk. Hij ging regelmatig sporten en was dus ook in topconditie. Hij was het nieuwste lid van de band geweest, maar had eigenlijk geen problemen gehad om zich thuis te voelen bij de anderen. Na een aantal liedjes vond hij het toch tijd worden om uit bed te komen. Hij zwaaide zijn benen over de rand van zijn bed, schoof de koptelefoon naar zijn nek en kwam langzaam overeind. Hij was nog net op tijd in de slaapkamer om Meave op de bank te zien zitten, gevolgd door haar commentaar. "Hoe lang zal het duren voordat we een paar slipjes naar ons hoofd gegooid krijgen, Went?"Vroeg hij zich hardop af. Hij keek even op toen Adrianna ook binnen kwam strompelen. "Ook hallo, zonnestraal."Grapte hij wat waarna hij zelf verkoos om te blijven staan. Hij begroef zijn handen in de zakken van zijn broek met leger print. "Jullie weten toch wel dat dit allemaal één grote publiciteitsstunt is? We hebben nu eenmaal geen keuze." Verzuchtte hij.

Abbey slofte langs de menigte heen. Zelf wist ze niet veel van die band af waar iedereen het over had. Wat maakte het überhaupt uit? Het waren waarschijnlijk een paar verwende tieners die veel te veel kapsones hadden. Nou, woepdiedoo. Daar werd ze niet warm of koud van. Toen ze een bekend gezicht zag stopte ze en glimlachte van oor tot oor. "Hé lekker ding."Een jongen van ongeveer 1 meter 80 draaide zich naar haar om en rolde met zijn ogen. "Ik heb een naam, weet je."Mompelde hij wat, waarna er ook een glimlach op zijn mond kwam. Hij sloeg zijn arm om haar schouder en drukte haar vriendschappelijk tegen zich aan. "Don"Ze trok er een gezicht bij "Donnie wonnie, vond je ook al niet goed. Kieskeurig kind."Ze keek over haar schouder naar de hysterische meiden. "Kun je het geloven? Beroemdheden bij ons op school? Ik voorspel een hele hoop drama."mopperde Abbey. "Hey, ik ga niet klagen. Die twee meiden zijn verrukkelijk en Likely Rare maakt goeie muziek. Misschien is één van die twee nog single."Die opmerking werd beloond door een elleboog in zijn zij. "Oef."

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil di sep 21, 2010 8:14 pm

Wentworth ging wat beter zittten toen Maeve zich half op zijn schoot nestelde. Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij haar armen om zijn nek voelde en liet een arm om haar middel gaan. Toen hij het nieuws hoorde ging hij helemaal door het lint, zijn kamer was dan ook niet meer te redden. Hij kon vaak erg aggresief uit de hoek komen maar zou zijn vrienden nooit maar dan ook nooit pijn doen. Wanneer hij zo'n bui had was het het beste om hem gewoon uit te laten razen. Hij vond het dan ook fijn dat Maeve er was om hem rustig te houden. Zij was een van de weinige die zich niet door hem liet wegsturen, dat was ook precies wat hij op dat moment nodig had. "Zullen het nog moeilijker krijgen als we steeds jou bodyguard moeten spelen" merkte Wentworth op die haar zachtje in haar zij prikte. Toen Adrianna binnen kwam keek hij haar iets vragend aan. Adrianna keek iets geiriteerd naar Nash toen hij haar zonnestraal noemde, op dit moment was ze duidelijk geen zonnestraaltje. "Wat nou als we gewoon niet komen opdagen?" murmelde Adriana die haar vest pakte en deze aantrok. Zo kon ze de muts van de jas om doen zodat ze bijna niet herkenbaar zou zijn, altans dat hoopte ze. "Ik neem aan dat jij wel mijn bodyguard bent he?" pruttelde Adrianna tegen Nash terwijl ze hem met wat puppy ogen aankeek. "Daar kan je toch geen nee tegen zeggen Nash?" zei Wentworth met een klein grijnsje.

"Lieve schat, ik moet nog het een en ander regelen, dus ik zie je later oke?" zei Aaron terwijl hij een kus in Vienna der nek drukte en weg liep. "Alles weer goed tussen jullie twee?" opperde Chase die Vienna iets onderzoekend aankeek "Natuurlijk gaat alles goed" murmelde Vienna terwijl ze door liep. "Dus ik neem aan dat je gestopt bent met ..." begon Chase waarna hij een neidige blik van Vienna kreeg "Sorry het was maar een vraag..." verontschuldigde Chase zich meteen terwijl hij met Vienna mee liep. Vienna der vriend was niet een van de beste jongens, hij had haar ten eerste geholpen aan de drugs en soms wat losse handjes, alleen zou Vienna dat nooit toegeven daar had ze teveel trots voor. Even verderop zagen ze Abbey en Don staan waarna Chase van een afstandje zwaaide. "Heey heey!" zei Chase vrolijk toen hij bij de twee aankeek "Neem aan dat jullie het ook gehoord hebben? Een band die hierheen komt" Chase was altijd wel vrolijk en enthousiast, als je hem boos kreeg dan kreeg je hem ook goed boos en had je waarschijnlijk echt iets verkeerds gedaan.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality di sep 21, 2010 10:21 pm

Nash had zijn armen over elkaar heen gevouwen en keek met een grijns neer op Adrianna. Hij hield zijn mond plagerig en trok als antwoord zijn wenkbrauwen op. "Enne... wat krijg ik daarvoor in de plaats?"Zei hij na een tijdje, nog steeds met zijn armen over elkaar. Hij keek even schuin naar Maeve en Wentworth "Ik denk wel dat deze mevrouw zich prima weet te verdedigen als er een of andere slijmerd haar lastig valt."Hij keek weer naar Adrianna. "Maar aan de andere kant,"hij zweeg even en bekeek haar van top tot teen "heb ik niet graag dat andere viezeriken aan je zitten."Hij liet zijn blik naar Maeve gaan "En ook niet aan jou." Maeve knipperde lieflijk met haar ogen waarna ze haar hoofd liet rusten op de schouder van Wentworth. "Nou, ik denk dat het tijd word om naar school te gaan jongens."Zei ze na een tijdje en kwam langzaam overeind, en rekte zich breed uit. "Ik heb een aspirientje nodig, anders overleef ik die gillende mensen niet."Mopperde ze en sjokte naar haar tas om er een flesje water uit te halen en een aspirientje uit haar voor zak.

Don draaide zich eerst om en trok Abbey met zich mee. Abbey deed net alsof ze moest overgeven en rolde vervolgens met haar ogen. Het was duidelijk dat ze niet al te blij was met het nieuws. In tegen stelling tot Don "Ja, geweldig toch?"Hij lachte "Met wie zou jij een date willen hebben, Adrianna of Maeve?"fluisterde hij stiekem in het oor van Chase toen ze bij hem stonden. "Adrianna, geen twijfel over mogelijk."Gaf hij zelf antwoord op zijn vraag, zonder er echt bij na te denken. Hij keek even naar zijn horloge en duwde Chase en de rest richting het lokaal waar ze binnen tien minuten moesten zijn. "Vraag me af wanneer ze op komen dagen, en in welke klas ze zijn ingedeeld?" Vroeg Don zich af en keek naar de andere drie. Abbey haalde afwezig haar schouders op en wurmde zich een weg naar Vienna's zijde. "Hoe gaat het met jou?" vroeg ze aan haar.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil di sep 21, 2010 10:38 pm

"Wat wil je ervoor in de plaats?" vroeg Adrianna meteen, die zag het echt niet zitten dat een stel jongens achter haar aan zouden zitten. Een rilling ging door haar lichaam bij de gedachte alleen al. Toen Maeve opstond besefte ze dat het er echt aan zat te komen. Met tegenzin stond ook zij op, deed haar muts op en een zonnebril "En, ben ik zo onherkenbaar?" murmelde Adrianna terwijl ze vragend van Nash naar Wentworth keek. "Naah" merkte Wentworth op waarna hij haar zonnebril afdeed en de muts ook. "Wij zijn herkenbaar, dus jij ook" zei hij met een klein grijnsje terwijl hij een geiriteerde blik van Adrianna terug kreeg. Toen iederen eenmaal klaar was vertrokken ze naar de auto die hun erheen zou brengen, het was een grote luxe auto maar nog net geen limosine. Dit speciaal op hun verzoek aangezien ze daar niet in een limosine aan wilde komen. Adrianna stapte nog wat mopperend in, maar eenmaal in de auto tuurde ze alleen maar in haar spiegeltje. Ze kon natuurlijk niet onverzorgd voor de school verschijnen, dat zou een ramp zijn. Wentworth stapte ook in en zucht ietswat nadat de deur dicht ging en de auto begon te rijden. "Ik vraag me af of we uberhaupt wel les kunnen krijgen..." merkte hij op waarna hij Maeve naast zich trok en met een hand wat met haar haar speelde.

Chase grijnsde iets toen hij Don's vraag hoorde "Zien er beide goed uit, alleen denk ik dat die Adrianna iets meer pit heeft" zei hij met een grijnsje tegen Don. "Maar ik doe ze allebei wel hoor" zei Chase vervolgens waarna hij een klap voor z'n kop kreeg van Vienna "Voer dit gesprek alsjeblieft een andere keer" pruttelde ze terwijl ze met de rest naar de les ging. "Gaat prima hoor" antwoorde ze met een klein glimlachje. Het iriteerde haar dat haar vrienden steeds vroegen 'hoe het ging', alsof ze hen moest overtuigen dat ze oke was. Eenmaal in het lokaal ging Vienna met Abby ergens zitten en Chase en Don voor hen. "Zoals jullie al weten komt de band 'Likely Rare' vandaag naar school" begon de leraar, bij het noemen van de naam alleen al onstond een hoop rumoer. "Het is nog niet zeker wat hun schema is maar jullie kunnen wel rekening mee houden dat er een paar in deze klas zullen komen te zitten" zei de leraar waarna er meteen een hoop gejoel en gegil klonk. "Ja hoor, dat kan er ook wel bij" mompelde Vienna terwijl ze opzij keek naar Abby "Ik zie dat jij er net zoveel zin in hebt als ik?" opperde ze terwijl even naar de jongens keek. Chase was zoals altijd vrolijk en vond het alleen maar leuk dat er nog iemand in de klas kwam. "Ik vind die Wentworth wel iets voor jou Abbs" zei Chase met een grijnsje terwijl hij zich omdraaie en naar haar toe leunde "Beetje sterke kerel heb je nodig niet waar? Je moet nodig weer eens aan de man" opperde Chase en het grijnsje op zijn gezicht werd steeds groter.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality wo sep 22, 2010 4:07 pm

"Hoop daar nou maar niet op, des te sneller zijn we er van af."Merkte Nash op zijn beurt op, wie naast Adrianna zat en zijn arm om haar schouder had geslagen. "Niet zo fronsen, schat. Daar krijg je rimpels van." Glimlachte hij naar haar toen ze nog een portie doorging met mopperen, en drukte een vriendschappelijk kusje op haar slaap. Waarna hij naar buiten keek. Toen ze eenmaal gearriveerd waren leek het nog rustig, maar ze snapte zelf ook wel dat iedereen binnen al lessen aan het volgen was. God mocht weten hoe deze dag af zou lopen. Nash sloeg zijn schooltas over zijn schouder en keek iedereen even aan waarna hij zijn hoofd boog en zuchtte. "We moesten eerst naar de directeur. Die zou ons vertellen in welke klas we komen te zitten." Eenmaal bij de directeur, die zich niets leek aan te trekken van het feit dat hij met vier beroemdheden in een klein kamertje stond, kregen ze te horen dat Adrianna en Nash samen in dezelfde klas zaten, en Maeve en Wentworth ook. Ze kregen hun rooster in hun handen gedrukt en ze mochten fijn deel nemen aan de huidige les. Het groepje sprak af om in de pauze buiten bij de hekken te gaan staan. Maeve trok Wentworth met zich mee en keek met een zuur gezicht naar het rooster. "ik durf niet."pruilde ze wat. "Naast fans heb je ook haters, en die zijn geméén."Jammerde ze wat, terwijl ze hun best deden om te zoeken naar lokaal 234. Nash wapperde verontwaardigd met het fragiele papiertje dat hun rooster moest voorstellen. "Wat ik me net bedenk, hoe willen ze dat we concerten gaan geven in onze vrije tijd? We zitten helemaal vol geroosterd! En nieuwe albums zullen er al helemaal niet komen."Hij keek Adrianna aan, en sloeg daarna dramatisch zijn ogen ten hemel. "En als ik gedurende het schooljaar je bodyguard moet spelen... er word me ook helemaal geen rust gegund."

Abbey leunde met haar voorhoofd tegen haar armen die op het school tafeltje lagen. "Praat me er niet van, V." verzuchtte ze. "Het is al erg genoeg dat school weer is begonnen. En ik besef me maar al te goed dat er heel wat drama gaat komen dit jaar. Valt me nog mee dat de hekken rond om school de paparazzi tenminste weg houd." Toen Chase zijn opmerking had gemaakt schoot haar hoofd in verontwaardiging omhoog, alleen om hem kwaad aan te kijken. "Ik heb wel wat meer smaak dan dat."Wees ze hem terecht, terwijl ze wat van haar zitplaats omhoog kwam om hem een stootje tegen zijn schouder te kunnen geven. Natuurlijk kwam Don op voor zijn vriend "Ik durf te wedden dat, mocht hij enige interesse in je tonen, je meteen als een blok voor hem valt. He's got the looks, honey."Lachte Don. "Ik val niet op uiterlijk. Innerlijk speelt een grotere rol."Hield Abbey vol terwijl ze haar hoofd van hem afwendde en haar armen over elkaar sloeg. Don was nog steeds aan het lachen toen hij naar Vienna keek. "Jammer voor jou dat je al bezet bent, snoes. Je zou ze allebei naar je hand kunnen zetten, nietwaar Chase?"

(misschien dat we zo kunnen regelen dat ook ons groepje scholieren ook in verschillende klassen komen te zitten?)

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil wo sep 22, 2010 7:55 pm

Toen ze eenmaal uitgestapt waren haalde Adrianna diep adem en observeerde de omgeving voordat ze de rest volgde. Hier en daar zag ze wat papparazi maar haar manager had er goed voor gezorgd dat die mensen wegbleven. Eenmaal in de school was ze blij dat de lessen al begonnen waren, zo kwamen ze in iedergeval geen mensen tegen. Vriendelijk en beleefd schudde ze de hand van de directeur waarna haar ogen gleden naar het rooster wat ze hadden gekregen. Onderweg naar de les hoorde ze Nash's geklaag, zij kon er ook flink op doorgaan maar dat deed ze niet aangezien ze er niet onderuit zouden komen. "Dan ben je toch niet me bodyguard, maar als er ook maar iets met me gebeurd, is het wel jou schuld..." zei Adrianna vervolgens met een klein grijnsje op haar gezicht. "Daar zijn we dan.." murmelde terwijl ze met haar hand naar de deurknop ging.

Chase grijnsde iets toen Abbey hem een stootje gaf en Don voor hem op kwam "Wacht maar Abss, als hij straks door de deur loopt..." zei Chase met een grijnsje waarna hij zich omdraaide. "Ik hoef ook helemaal niks met een rockster.." opperde Vienna met een grijnsje al moest ze wel toegeven dat ze een zwak voor Nash had. De vier zaten in dezelfde klas als het om algemene dingen ging maar buiten dat was de klas opgesplitst. Vienna en Don zaten bij elkaar in de klas terwijl Chase en Abbey in de andere klas zaten. "Goed, nu alle papieren in orde zijn kunnen jullie je opsplitsen en naar het andere lokaal gaan. Chase zuchte iets en draaide zich om naar Abbey en Vienna "Let's go Abs, misschien komen we onderweg nog je mr. Right tegen" zei Chase met een grijnsje terwijl hij opstond. Precies op dat moment ging de deur open en alle ogen waren op de deur gericht. Adrianna liep naar binnen met Nash achter zich aan.De klas was even stil voordat iederen hysterisch begon te doen. "En het is begonnnen..." bracht Vienna uit terwijl ze van Adrianna naar Nash keek. Even maakte ze oog contact waarna ze haar blik weer terug trok en haar boek open sloeg. Chase grinnikte iets en hoopte eigenlijk dat Wentworth door de deuren zou lopen maar dat deed hij niet "Misschien hebben we geluk en komen zij bij ons in de klas?" opperde Chase tegen Abbey. "Klas rustig aan, rustig!" riep de leraar luid terwijl hij Adrianna en Nash welkom heette. Adrianna glimlachte iets terwijl ze rustig bleef staan. Langzaam verliet de ene helft van de klas het lokaal waaronder ook Chase en Abbey. De twee liepen langs Nash en Adrianna waardoor Chase het niet kon laten om ze even te bekijken. Toen de laatste de deur achter zich sloot richtte de leraar zich op Adrianna en Nash "Klas dit zijn Adrianna en Nash en zij zullen vanaf vandaag bij jullie in de klas komen. Ik wil jullie graag vragen om hen te helpen wanneer het nodig is" zei de leraar waarna hij wees naar een lege bank vlakbij Vienna en Don. Vienna keek even op toen Adrianna haar kant op liep en uiteindelijk ergens ging zitten. Snel trok Adrianna Nash naast haar en sloeg meteen haar boek open, het iriteerde haar nu al de blikken die ze kregen. Hoelang ging het duren voordat ze zou flippen?

Wentworth grijnsde iets terwijl hij een arm om Maeve deed "Niemand raakt jou aan liefjee" zei hij met een klein grijnsje terwijl hij met haar meeliep naar het lokaal. "lokaal 220" murmelde Wentworth terwijl hij naar de deur keek "Laten we maar naar binnen gaan?" opperde hij waarna hij de deur opende en als eerste naar binnen stapte. Er zat niemand in de klas, behalve de leraar zelf "Ah jullie zijn optijd! Welkom Wentworth en Maeve!" zei hij vrolijk terwijl de twee de hand schudde "Wij zijn heel blij dat jullie hierheen zijn gekomen" Wentworth glimlachte vriendelijk terwijl hij Maeve der hand vast pakte en haar wat naar zich toe trok "Bedankt, zijn we wel correct? Ik bedoel er is niemand hier" vroeg Wentworth terwijl hij rond keek "De klas komt er zo aan, dus zoek maar een plekje uit." dat hoefde de man niet nog een keer te zeggen. Voorzichtig trok hij Maeve met zich mee naar een van de achterste bankjes en ging daar met haar zitten. "Boek voor ons neus en hopen dat ze ons niet herkennen?" opperde Wentworth maar hij wist dat dat plan zou mislukken. Voordat ze nog iets verder konden zeggen ging de deur opnieuw open en kwamen er verschillende mensen naar binnen waaronder ook Abbey en Chase.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality wo sep 22, 2010 9:13 pm

Natuurlijk had hij even kort uit moeten leggen hoe en waarom ze hier waren, zodat alle vragen op dat gebied vandaag de dag waren uitgeroeid. Nash glimlachte koeltjes, niet onvriendelijk, naar de starende blikken en het enthousiaste geblaat. Ontwijken had geen zin, en negeren al helemaal niet. Hij leunde wat dichter naar Adrianna toen ze hun plekken hadden uitgekozen, waarbij hij wat meer op zijn rechter elleboog leunde zodat zijn gezicht dicht bij haar oor kwam "Het bevalt me niet hoeveel jongens naar je kijken."Grijnsde hij wat toen hij de situatie eventjes had aangekeken. Hij had altijd al een sterke drang gehad om de twee meiden van de band te beschermen. Misschien was het omdat hij zelf geen jonger zusje had. Hij trok even een gezicht toen hij zich inbeeldde dat er vast wel schoolfeesten aan zaten te komen, meisjes die zich voor zijn voeten zouden werpen en jongens die hun handen niet thuis konden houden. Een huivering ging door zijn lichaam en hij schudde die gedachte van zich af. Voorlopig was het niet zo ver. Hij boog zich opzij om de boeken voor het betreffende vak uit zijn tas te halen, waarbij hij ook even een blik achter zich wierp naar de mensen die daar zaten. Een meisje en een jongen. Hij moest toegeven dat het meisje er niet verkeerd uitzag. Een glimlach speelde rond zijn lippen maar hij richtte zich weer op de leraar nadat hij zijn boeken open had geslagen, en tegelijkertijd begon de leraar aan zijn vak. Don schoof wat heen en weer op zijn stoel toen de twee binnen waren gekomen. Misschien kwam het omdat hij toch een glimp van de twee op wilde vangen maar daar geen kans voor kreeg door de andere leerlingen. Toen ze ervoor kozen om voor hen te gaan zitten keek hij bijna geamuseerd naar Vienna. Zijn blik zei bijna 'Nou, waar wacht je op? Sla je slag'. Uiteraard zei hij het niet en richtte zich braaf op het schoolboek dat voor hem lag. Hij moest zeker niet vergeten ooit een handtekening te vragen van de bandleden, zijn zusje zou hem voor het leven dankbaar zijn. Hij gleed met zijn vingers over zijn ongeschoren stoppelbaard, wat hem ouder en aantrekkelijk maakte waarna hij toch zijn blik liet glijden naar de twee voor hun. Waren ze misschien een stelletje? Of waren ze dat ooit geweest?

Maeve had zijn voorstel om hunzelf te verbergen achter hun boeken bijna serieus genomen toen de leerlingen naar binnen stroomde en ze zowel geschokt als blij verrast waren dat hun er al zaten. En dat ze blijkbaar bij hun in de klas zaten. "Hé"Begroette ze hen met een vriendelijk lachje rond haar lippen. "Als-jullie-blieft, we zitten nog wel een jaar of meer met elkaar opgescheept dus zoveel enthousiasme mag heus wel verdeeld worden over die periode."Grinnikte ze zachtjes, waarbij ze niet liet merken hoe zenuwachtig ze werd gemaakt door alle meiden en jongens. Maeve en Wentworth waren geen onbekenden voor hun klasgenoten, maar andersom wisten ze van niemand iets. Dat was behoorlijk intimiderend. Abbey beet even op haar lip bij het aanzien van de twee rocksterren. Het liefst zou ze meteen met de directeur de discussie aangaan of ze niet in een andere klas geplaatst kon worden. Niet alleen was de klas veranderd in een beestenboel, iedereen die die enthousiasme niet deelde zou worden gezien als buitenstaander. Ze was altijd al een buitenstaander geweest, en eigenlijk wilde ze dit jaar haar best gaan doen om daar verandering in te brengen. Nou, dat ging moeilijk worden. Ze liet zich zakken op een lege plek, enige plaatsen verwijderd van de twee leden van Lively Rare, aangezien de meeste natuurlijk dicht bij hen wilde zitten. Alsof ze ieder moment verwachtte dat de twee in gezang zouden uitbreken. "Meneer, roep die apen tot orde, alstublieft."Zei ze tegen de docent en keek daarna vanonder haar pony naar Chase. "Niet zo staren jij."Pruttelde ze. Ze wist dat hij er geen problemen mee had dat die twee in hun klas zaten, en stilletjes vervloekte ze het feit dat ze niet bij Vienna in de klas zat. Ook al hield ze van haar Chase.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil wo sep 22, 2010 9:42 pm

Ookal had Vienna haar aandacht gefocused op haar studie, ze kon zich gewoonweg niet concentreren aangezien iedereen aan het staren was en aan het praten was. Zelfs de leraar kon bijna geen orde houden. Uiteindelijk besloot ze haar aandacht ook maar op hen te richten. Adrianna was zeker geen meid met wie ze ruzie wilde, ze was dan wel een knap meisje maar het zag ernaar uit dat ze flink wat pit had. Langzaam ging haar ogen van Adrianna naar Nash en bekeek de jongen even grondig voordat ze zich weer richtte op Don. Hij hoefte het niet eens uit te spreken of ze begreep hem al waarna ze hem een por gaf "Moet jij je niet voorstellen aan je toekomstige lover?" merkte Vienna zachtjes op tegen Don waarna ze aantekeningen ging maken van de les. Ze had vandaag maar een paar lessen, dit hier zouden ze alleen de meest algemene informatie krijgen. De echte lessen zouden vandaag nog niet beginnen. Adrianna legde haar hoofd op Nash z'n schouder en zuchte iets "Dit wordt toch zo'n ongelovelijk leuk jaar..." pruttelde ze terwijl ze met haar potlood op de tafel tikte. Na enige tijd as het zover, de eerste paar uur van school waren voorbij.

Wentworth kreeg een klein glimlachje op zijn gezicht toen Maeve begon te praten, hij zou niet weten wat hij zonder haar moest. Toen hij een paar blikken opving van een aantal jongens liet hij een arm om Maeve glijden, zodat ze wisten dat er iemand altijd op Maeve zou letten. Chase grinnikte iets bij het zien van Abbey's blik aangezien ze niet zo enthousiast was als de andere. "Wees eens sociaal Abs" grinnikte Chase waarna hij richting de twee bandleden liep. "Hi, Welkom, ik ben Chase en dat daar is Abbey, beetje verlegen" zei Chase met een klein knipoog waarna hij zijn hand uitstak. Wentworth bekeek de jongen even die op hem af kwam, het zou onvriendelijk zijn om zijn hand af te staan dus nam hij deze maar aan "Wentworth en dit is Maeve.." begon hij alsof de andere nog niet wisten wie ze waren. "Als jullie iets nodig hebben moet je het maar laten weten" bood Chase aan waarna hij even knikte naar de twee voordat hij ging zitten op zijn plek.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality wo sep 22, 2010 10:13 pm

Toen de bel ging die de pauze aangaf deed Nash zijn boeken met een klap dicht en schoof hij deze direct in zijn tas. Hij deed ook de boeken van Adrianna dicht, en stond daarna langzaam op. Hij had zin om naar buiten te gaan. Hij snakte naar een sigaretje. Even draaide hij zich om naar de twee die achter hen hadden gezeten gedurende de les. "Zouden jullie ons naar de kantine kunnen brengen?" Vroeg hij aan de twee, van het meisje keek hij naar de jongen. "Ik ben vergeten om sigaretten mee te nemen, en ik heb er eentje nodig."Hij keek even verontschuldigend naar Adrianna, en haalde even vluchtig zijn schouders op. "Of verkopen ze die hier niet?"Vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen en een onzeker gezicht. "Meneer de rockster,"Begon Don grijnzend "ik ben bang dat je die hier niet zult vinden. School probeert studenten te weerhouden om tabak te kopen."Hij zag het gezicht van de stoere jongen ietwat betrekken en hij klopte hem vriendschappelijk op zijn schouder. "Ik probeer te stoppen, maar ik heb altijd wel een pakje bij me voor het geval ik breek. En dat is verdomde vaak gebeurd. Loop even mee naar me kluisje."hij bukte even om zijn tas te pakken "Ik ben trouwens Don, en dit is Vienna."Hij stak zelf zijn hand uit naar zowel Nash en Adrianna.

Abbey had zich omgedraaid om te zien wat Chase van plan was, en toen ze zag dat hij naar haar wees kon ze haar wangen warm voelde worden. Even hief ze haar hand op als begroet en draaide zich daarna zo soepeltjes mogelijk om. Ze kon Chase wel wurgen, en ze maakte ook een wurg gebaar toen hij weer naast haar kwam zitten. "Ben je gek ofzo?"Vroeg ze ietwat verhit. Ze zakte wat onderuit en bedekte haar ogen met haar hand. "Ik ben niet verlegen, verre van."Protesteerde ze, ietwat opgelaten. Waarna ze door haar vingers naar hem gluurde "Je wilde gewoon dat Maeve weet dat je bestaat." Toen de bel ging stond ze op, noteerde nog even snel wat huiswerk in haar agenda en propte alles in haar tas. "Kom Chase, het is lekker weer buiten." Maeve was eigenlijk van plan om iets langer dan de rest te blijven zitten zodat ze als een van de laatste het lokaal uit zouden gaan, maar zoals verwacht bleven sommige net zo lang totdat hun ook het lokaal uit gingen. Uiteindelijk deed ze haar tas om haar schouder en hield ze haar agenda met een hand tegen haar borst geklemd, terwijl ze haar tas op de goede plaats hield, wachtend op Wentworth.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil do sep 23, 2010 11:12 pm

Even staarde Adrianna naar de deur toen de bel ging, nu hadden ze pauze, gegarandeerd dat er veel mensen hen zouden achter volgen. Ze schrok ietswat toen Nash haar boek dichtklapte, misschien konden ze ergens verschuilen? Een kleine zucht verliet haar mond toen Nash over sigaretten begon "Kan je echt geen dag zonder Nash?" opperde Adrianna terwijl ze hem ietsjes teleurgesteld aankeek. Vienna was lichtelijk verbaasd toen de jonge bandlid hen toesprak, maar voordat ze iets kon zeggen was Don haar voor. "Zeer verstandig om ze door de hallen te laten lopen tijdens hun eerste pauze op hun eerste schooldag" merkte Vienna op terwijl ze haar tas op tafel neerlegde en erin begon te graaien "Dan kan je ze net zo goed voor de leeuwen gooien. Hier, ik heb altijd een extra pakje mee" en met dat opende ze het pakje, haalde drie sigaretten eruit voor haarzelf, Don en Aaron waarna ze de rest van het pakje op de tafel legde en naar Nash toeschoof. "Neem het maar, ik heb nog een pakje" zei ze met een klein vriendelijk lachje. Adrianna keek van Nash naar Don en vervolgens naar Vienna, dat was vast en zeker een kettingroker. Vervolgens pakte Vienna haar tas van de tafel en liep langs Nash en Adrianna richting de deur, maar na een paar stappen bleef ze uitiendelijk stil staan. "Gaan jullie mee?" vroeg ze terwijl ze hen vragend aankeek. Toen ze de klas uitliep zag ze al meteen vele blikken haar kant op gericht, ze waren natuurlijk allemaal aan het wachten op Nash en Adrianna. Geiriteerd rolde Vienna iets met haar ogen terwijl ze naar de uitgang liep om buiten te komen. Adrianna haalde haar schouders op en trok Nash mee achter Vienna aan. Alleen toen ze uit het lokaal kwamen was het een chaos, vele stonden gewoon te wachten tot ze eruit kwamen. Het werd bijna eng zelfs.

Chase grijnsde iets "Hoezo niet verlegen, je loopt helemaal rood aan" zei hij terwijl zijn grijns steeds breder werd. "Maar het is niks negatiefs ofzo, in tegendeel zelfs, het is zoo schatig" zei hij grinnikend terwijl hij zijn aandacht maar weer eens op de leraar richtte. Hij was blij toen dan ook eindelijk de bel ging, even een klein break van al dat gepraat. Vervolgens keek Chase achterom naar Wentworth en Maeve die aan het inpakken waren een klein grijnsje verscheen opnieuw op zijn gezicht waarna hij zijn aandacht weer op Abbey richtte. Wenttworth pakte zijn tas en keeke even naar Maeve. "Trek je het nog een beetje?" vroeg hij terwijl hij van zijn stoel af kwam en wilde lopen. Vlak voor zijn voeten viel op dat moment een boek. Het was een van Abbey's boeken die Chase 'perongeluk' van de tafel stootte. Chase hield ervan om Abbey op te jagen maar als het er echt op aankwam kon hij ook een goede vriend zijn, hij hield er gewoon van om haar te pesten. "Sorry, ik geloof dat je iets hebt laten vallen" opperde Wentworth die het boek van de grond had geraapt en Abbey wat vragend aankeek.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality za okt 02, 2010 8:00 pm

Nash hield beschermend zijn arm voor Adrianna toen ze bijna omver gelopen werden door geschifte fans. "Ho ho."zei hij luid en deelde een paar handtekeningen uit aan leerlingen die helemaal voorbereid met pen en papier zichzelf opdrongen. Don liep zelf mee met het groepje mee en fronste naar Vienna. Wat was zij van plan? Uiteindelijk liepen ze naar buiten en haalde Nash opgelucht adem toen ze eenmaal buiten waren. "Het is me toch wat."Verzuchtte hij wat en propte de sigaret tussen zijn lippen, waarna hij zijn eigen aansteker te voor schijn haalde en huiverig zijn eerste trek nam. Hij keek bezorgd naar Adrianna maar voordat hij iets kon zeggen was Don hem voor "Gaat het? Het ging er best heftig aan toe." Vroeg hij. De vraag was eigenlijk voor allebei bedoeld, maar hij keek voornamelijk naar Adrianna. Hij rolde ondertussen de sigaret afwezig tussen zijn vingers. Nash kon een grijns niet onderdrukken, het had eerder geleken alsof de jongen die zichzelf don noemde geen interesse had gehad voor Adrianna, maar hij had beter moeten weten. Iedere jongen met een goeie smaak viel voor haar. Nog steeds geamuseerd keek hij het schoolplein rond. Vergeleken met binnen was het buiten bijna verlaten, maar Maeve en Wentworth waren nog nergens te bekennen.

"Ach houd toch je.."mopperde Abbey wat en was in gedachten verzonken toen een vraag haar weer naar het heden bracht. "Oh."was het enige dat ze uitbracht toen de knappe rockster haar vragend aan keek met haar boek in zijn hand. Ze pakte de boek aan en stopte die in haar tas, waarna ze even een boze blik naar Chase wierp. Met een glimlach keek ze hem weer aan "Dank je." Ze stond op en pakte haar tas op "Wat een heer, in tegen stelling tot andere mannen die ik ken." Maeve had geknikt toen Wentworth haar had gevraagd of ze het nog zou trekken. Natuurlijk zou ze dat. Ze was geen watje. Ze kwam tot stilstand toen ze Wentworth zijn stem hoorde, en draaide zich om. "Kom Went, we hebben buiten afgesproken met de andere twee."Zei ze, misschien een beetje aan de ongeduldige kant. Abbey draaide zich half om naar chase en sloeg haar arm om zijn schouder, waarbij ze op haar tenen moest staan omdat hij zoveel groter was dan haarzelf en trok hem met haar arm wat naar beneden. "Grapjas, wij hebben ook afgesproken met onze vrienden."

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil za okt 02, 2010 9:00 pm

Adrianne zette gauw overal een handtekening neer en holde achter Nash aan naar buiten. "Ik haaat dit" pruttelde ze zogauw ze buiten lucht kreeg en zuchte ietswat. "Hoelang gaat dit nog duren? Ik heb echt geen zin om elke dag, de rest van het jaar van klas naar klas te moeten rennen" mopperde Adrianna. Ze hield niet van al deze aandacht, als dit nog weken door ging zou ze echt gek worden. Wat vragend keek ze opzij toen ze een bekende stem hoorde, het was de jongen die zich voor had gesteld als Don. "Oh gaat prima hoor, voor nu" opperde ze terwijl ze opzij keek en Nash een afkeurende blik gaf toen hij begon te grijnsen. Al gauw volgde ze zijn blik het schoolplein over en bleef hangen bij een groepje net buiten de poorten. Het was Aaron die daar met een aantal andere jongens stond, hier en daar zag Adrianna wat zakjes heen en weer gaan, gevolgd door geld. "Zie je iets?" vroeg Vienna die voor haar ging staan en haar sigaret opstak. Nu stond ze zo dat Adrianna niet meer kon zien wat er verderop gebeurde "Oh nee, niks hoor" antwoorde Adrianna terwijl ze Vienna even observeerde. Een van de jongens, Aaron kwam richting de vier gelopen en drukte een kus op Vienna der wang waarna hij naar Adrianna en Nash keek "Ah, ik zie dat het bandje is gearriveerd" merkte hij op terwijl hij de twee even bekeek. Meteen rolde Adrianna iets met haar ogen, deze jongen mocht ze niet, dat wist ze nu al. "Ik ben Aaron..." stelde hij zichzelf voor terwijl hij van Nash naar Adrianna keek.

Wentworth glimlachte iets naar het meisje toen ze het boek aanpakte van hem. Al gauw stonden een paar meisjes te wachten even verderop die aasden op handtekeningen. "Ik geloof dat we deze week ontzettende kramp gaan krijgen" pruttelde Wentworth die op een paar boekjes zijn handtekening zette. Nog even keek hij achterom naar het meisje waar hij het boek aan had gegeven, maar daarna ging hij al gauw het klas lokaal uit met Maeve. Snel liep hij door de gang heen en hield ondertussen Maeve der hand vast. Eenmaal buiten zagen ze Nash en Adrianna al in de verte. "Eindelijk.." zei Adrianna toen ze Maeve en Wentworth van een afstandje zag aankomen lopen. "Wat een dag..." merkte Wentworth op toen hij bij hun stond "Dit ga ik zo niet overleven deze week" mompelde hij waarna hij opzij keek naar het drietal wat hij niet kende. "Vienna, Don en ... Aaron, geen groupies don't worry" merkte Adrianna op terwijl ze even naar Wentworth keek. Wentworth knikte even "Wentworth en dit is Maeve.." stelde hij zichzelf voor waarna hij even opzij keek naar Maeve. "Taxi bellen en wegwezen?" vervolgde Wentworth al gauw terwijl hij de rest van de band aankeek.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality vr feb 18, 2011 9:22 pm

Maeve en Nash waren het er heel snel over eens dat ze het wel genoeg vonden voor vandaag. Helaas ging dat niet zo simpel. Ze moesten in ieder geval op hun eerste dag wat langer blijven dan twee uur. "Anders doen we het zo jongens."Begon Maeve "Twee van de band gaan naar huis, en de andere twee blijven op school. "Ze keek even naar haar bandleden. Nash maakte het niet veel uit en gaf de keuze aan de andere drie. Hij liet even zijn ogen over Don, Aaron en Vienna gaan. "Hebben we echt zoveel fans hier?"Vroeg hij met een grijns aan het drietal. Aaron die erbij stond vond hij maar niks. Hij straalde iets uit dat hem totaal niet aanstond. Uiteraard mocht hij dat niet laten merken. Maeve stond te poppelen om naar huis te gaan, het was dan ook niet moeilijk om uit te vinden wie er héél graag naar huis zou willen gaan. "Ohhh pretty please?"Ze tikte tegen haar voorhoofd aan "Hoofdpijn."

Toen de twee beroemdheden het klaslokaal voor hen uit waren gegaan liep ook Abbey hoofdschuddend het lokaal uit. "Ongelooflijk Chase."Zuchtte ze "Mijn boek precies voor zijn snufferd laten vallen."Ze deed haar schoudertas wat beter op haar schouder. "Ik durf te wedden dat ze het niet lang uithouden hier."Zei ze beslist. "Drie maanden, hooguit."Lachtte ze en keek over haar schouder naar Chase. "Wat jij, durf je de weddenschap aan?"

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil za feb 19, 2011 5:35 pm

Wat onopvallend stopte Aaron een klein zakje in Vienna's jaszak en liet vervolgens zijn arm om haar heen glijden. "Van welke band zijn jullie ookalweer?" merkte Aaron ongeïntereseerd op. Vrijwel meteen kreeg hij een stomp van Vienna in z'n zij. "Niet zo onbeschoft" merkte ze op waarna Aaron wat zuchte. "Ik zie je eind van de middag wel" waarna hij een kus op haar lippen drukte en weer wegliep. Adrianna keek de jongen na terwijl hij weer terug liep naar zijn vrienden groepje en vervolgens het terrein af liep. Vervolgens richtte ze haar aandacht weer op Vienna, ze zag er niet uit als het drugstype meisje maar misschien had ze het mis. Hoe dan ook het was niet verstandig voor hun om bij dit soort mensen rond te blijven hangen. Voor Wentworth klonk het als muziek in de oren toen Maeve voorstelde om naar huis te gaan. "Al goed, ik offer me wel op om voor ons kindje te zorgen" zei hij tegen Nash en Adrianna terwijl hij zijn arm om Maeve liet gaan en even door haar haar ging. Net voordat hij wat wilde zeggen zag hij dat er allemaal mensen naar buiten kwamen en naar hun aan het staren waren "Zullen we dan maar gaan?" vroeg hij zachtjes aan Maeve terwijl hij wat ongemakkelijk rond keek. Hij vond het maar niks al die aandacht. "Dan moeten wij nog ... drie uur?" merkte Adrianna op die even opzij naar Nash keek. "Nog een rondleiding nodig?" vroeg Vienna uit beleefdheid, ze waren nieuw en hadden waarschijnlijk geen idee waar wat was. "Nee hoor, gaat prima lukken zo" merkte Adrianna ietswat kattig terug, er was iets aan Vienna wat ze niet mocht.

Chase grijnsde toen Abbey begon te praten. "Drie maanden? Veel te lang, ik geef ze hooguit drie weken" zei hij met een grote grijns. "De meiden zullen lastig gevallen worden door alle jongens hier. En de jongens zullen groepen met gillende meiden krijgen. Dat hou je echt geen maand vol" vervolgde hij. Ergens vond hij het wel vet, had hij maar gillende meiden die zichzelf voor zijn voeten worpen. "Je hebt nog wat rooie wangetjes" zei hij vervolgens met een grijnsje en tikte zachtjes op haar wang.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality di feb 22, 2011 10:01 pm

Nash had ook gezien hoe de jongeman een klein zakje in Vienna haar jaszak had gedaan. Hij fronste even voordat hij zijn sigaret uitmaakte en Adrianna bij haar elleboog pakte. "Nou dat betekent dus dat wij tweetjes hier gezellig mogen blijven. Dan lijkt het me slim als we alvast naar het volgende lokaal op zoek gaan nu het nog rustig binnen is. Vind je ook niet?" Hij trok zich niet veel aan van de opmerking van Aaron. Hij nam afscheid van het groepje "We zien jullie thuis wel weer"Zei hij tegen zijn mede bandleden en begeleidde Adrianna mee het schoolgebouw weer in. "Ook hier word er dus op los gedealt."Verzuchtte hij wat en stopte zijn handen in zijn broekzakken. Hij liep richting de kluisjes en keek naar het kluisje dat hem was toegewezen. Tot zijn schrik zag hij daar verschillende blaadjes die op de kluisdeur waren geplakt. Toen hij ze wat beter bekeek leken het liefdesverklaringen te zijn. Met een bons liet hij zijn voorhoofd tegen zijn kluisje vallen. "Wat een verschrikkelijk idee was dit van onze manager!"Mopperde hij.

Maeve slaakte een opgelucht kreetje toen ze weer in de limousine op weg naar huis zaten. Met een vermoeid zuchtje liet ze zich vervolgens tegen Wentworth aanhangen. "Hoe gaat het met jou?"Vroeg ze vervolgens toen ze weer wat was bijgekomen. Ze had nooit geweten dat school zo vermoeiend kon zijn. Met haar wijs en middel vinger kneep ze even in de brug va haar neus, om zo de bonkende pijn in haar hoofd tegen te gaan. Nee. School was niet goed voor haar.

Don bleef bij Vienna staan en kon niet anders dan Aaron minachtend aan te staren toen hij wegliep. "Serieus Vi, wáárom heb je nog met die gast? Hij spoort niet."Zei hij meteen recht voor z'n raap. Hij kon het wel uitschreeuwen van frustratie. Meestal was hij niet zo, en hij had liever achter Adrianna aan gelopen, maar hij kon niet gewoon toekijken hoe Aaron zijn vriendin haar leven verpeste. Hij zag hoe Abby met een lichte blos hun kant op liepen en besteedde daar niet eens aandacht aan. Abby voelde de spanning en besloot Chase later wel een stomp voor z'n harses te verkopen. "Wat is er hier aan het handje jongens?"Vroeg ze meteen.


VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil di feb 22, 2011 10:49 pm

Adrianna liep met Nash mee richting de kluisjes. Overal waar ze liepen werden ze nagestaard of achtervolgd. Wat vragend keek ze naar het kluisje van Nash waarna er algauw een grijnsje op haar gezicht verscheen "Je kan ze ook niet meteen weggooien straks gaan ze je haten" zei ze grinnikend waarna ze het er niet op waagde om haar kluisje te openen. "Kom op, nog twee lessen en dan kunnen we hier ook weg" murmelde ze terwijl ze Nash meetrok. Net toen ze weg wilde lopen kwamen er een aantal gillende fans die de aandacht avn Nash wilden. "Lokaal 412..." pruttelde ze tegen Nash toen ze merkte dat er teveel meisjes tussen haar en Nash kwamen. Lokaal 412 was het lokaal waar ze de volgende twee uur Engels zouden hebben. Ook Vienna en Don hadden deze les. "Ahh kom op zo erg is hij ook weer niet" merkte Vienna op toen de twee weg waren en Don over Aaron begon te zeuren. "Tenminste iemand die nergens moeilijk over doet" vervolgde ze terwijl ze een hand in haar zak deed. Vervolgens keek ze naar Abby en Chase die aangelopen kwamen. "Niks, Don zeurt over Aaron maar dat is oud nieuws" vervolgde ze terwijl ze de twee met een klein glimlachje aankeek. Chase keek wat vragend van Vienna naar Don en vervolgens weer naar Vienna. "Wil ik het weten?" begon Chase maar Vienna schudde haar hoofd. "Onze nieuwe vrienden waren hier net, van de band" ging Vienna verder. Chase lachte iets "Ja Abby had ook al een ontmoeting, kijk de blos staat nog steeds op haar wangen" grapte hij om de sfeer wat beter te maken. Niet veel later ging de bel, laatste twee uur engels voor Vienna en Don. Abby en Chase hadden een andere klas.

Wentworth liet voorzichtig een arm om haar heen glijden toen Maeve tegen hem aan leunde. "Goed hoor, zeker nu we naar huis gaan" pruttelde hij. Na enige tijd kwamen ze ongestoord thuis aan. "Home at last" merkte hij op terwijl hij de deur open hield voor Maeve. Eenmaal binnen lag er een envelop klaar met zijn naam erop. "Hmmm?" vragend opende hij het en zag dat er een cd in zat met een briefje: 'Wentworth, we vonden dit tijdens het opruimen. Dacht dat je het wilde hebben' stond erop. Het kwam van een ver familie lid. Vragend opende hij zijn laptop en deed het cdtje erin. "Wil je wat drinken?" vroeg hij terwijl hij naar de koelkast liep om wat in te schenken. Voor beide schonk hij en sapje in en zette dat op tafel. Nieuwschierig opende hij het bestandje waarna hij het geluid aanzette voor de video. Na enige tijd staarde hij naar het scherm, het bleek een video te zijn van toen hij nog erg klein was. Op de video was zijn verjaardag te zien, samen met zijn ouders. Vluchtig sloot hij zijn laptop. Even was het stil voordat Wentworth zijn mond open trok "Ze zou vandaag 16 worden" zei hij zachtjes terwijl hij naar buiten staarde. Hij had het over zijn jongere zusje die ook in het ongeluk was omgekomen.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality do maa 03, 2011 11:01 pm

Nash zijn gezich was vertrokken toen hij gescheiden werd van Adrianna door een paar jonge meiden. Hij poeierde ze vriendelijk af en wist met Adrianna lokaal 412 te vinden. Gelukkig was de les nog niet begonnen en was het lokaal dus leeg. Hij ging met haar achteraan zitten, dicht bij het raam en opende deze. Heerlijk die frisse lucht in zo'n benauwd school lokaaltje. Hij stak zijn hoofd even naar buiten en vond het heerlijk om ongezien even de studenten te bestuderen. Iedereen leek zo normaal. Nash trok z'n hoofd weer terug en keek even naar Adrianna. "Hoe zou het zijn om niet meer beroemd te zijn?"Vroeg hij zich hardop af en keek haar aandachtig aan, om haar reactie op zijn vraag op te vangen.

Abby voelde haar wangen met haar vingers en merkte dat ze niet warm waren, en aan de hand daarvan wist ze dat Chase zat te overdrijven, en gaf ze hem een stoot met haar vuist. Niet te hard natuurlijk. Al dacht ze niet dat haar stompen hem ooit pijn deden. Die jongen was een en al spieren. "Hou op of ik doe je wat"Pruttelde ze wat en richtte vervolgens haar aandacht weer op de andere twee. Haar ogen bleven even hangen op die van Don en zijn blik vertelde haar al genoeg. Ze hadden het er al vaker over Aaron gehad en ze waren het er allebei mee eens dat die jonge linke soep was. Het was ze echter nog niet gelukt om een plan te verzinnen om Aaron en Vienna uit elkaar te krijgen. Het was gewoon té frustrerend. "Oke. Ik heb geen zin meer vandaag."Zei don simpeltjes en dat betekende meestal dat hij van plan was te spijbelen. Niet dat hij dat vaak deed, maar dat hoorde nu eenmaal bij het studentenleven. "Ik ga een ijsje halen ofzo."stelde hij in het algemeen voor, waarna hij met opgetrokken wenkbrauwen zijn vrienden aankeek.

Maeve was op de bank gaan zitten en nam haar glas in haar handen voordat Wentworth de video opzette. Ze wist dat de video geen slim idee was zodra ze zag wat voor video het was. "Het is klote dat ze er niet meer is."pruttelde ze, een knoop in haar maag omdat ze wist hoeveel pijn hij had. Maeve was nooit een heel subtiel meisje geweest, maar bedoelde het altijd goed. Ze zette haar glas weer op het tafeltje voor hen en sloeg een arm om Wentworth heen. Hij praatte er nooit over en ze vond het goed dat hij er nu over begon. Ooit moest hij het erover hebben, anders zou hij het opkroppen. "Je geeft jezelf toch niet de schuld van haar dood he?"Vroeg ze hem en draaide zijn gezicht naar die van haar, zodat ze hem ernstig aan kon kijken.

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil vr maa 04, 2011 10:51 am

Adrianna ging vluchtig achter Nash aan, hoe lang zou het nog duren voordat ze normal behandeld werden? Net toen ze plaats nam naast Nash zag ze een gedaante voor de tafel staan “Adrianna en Nash, de beroemdheden nietwaar?” het was een jonge vrouw die beide met een glimlach aankeek. “Welkom, ik hoop dat jullie een leerzame tijd hier hebben” vervolgde ze waarna ze even rond keek. “Adrianna misschien is het een idee als je aan een van de andere tafeltjes aanschuift? Dan kan je de andere klasgenoten ook leren kennen?” eigenlijk wilde Adrianna vriendelijk afwijzen maar iets in de stem en de blik van de vrouw vertelde haar dat het meer een bevel was dan een verzoekje. “Oh joy, zie je zo..” pruttelde ze zachtjes tegen Nash waarna ze haar spullen pakte en opstond. Al snel probeerde mensen ruimte voor haar te maken zodat ze bij hen kon aanschuiven. Uiteindelijk koos Adrianna om bij een heel verlegen meisje te gaan zitten. Het meisje keek haar niet eens aan en zei ook niks, wat voor haar prettig was. “Hey, ik ben.. “ begon een meisje die zich zo ongeveer voor Nash wierd maar werd onderbroken door Vienna die haar boek op het tafeltje lag “Sorry al bezet” zei Vienna tegen het meisje wat haar iets geiriteerd aankeek. Het was duidelijk dat het meisje geen ruzie met haar wilde, ze pakte haar spullen en liep weer naar haar oude tafeltje. “Vast beter dan een kwijlend meisje wat de hele tijd jou kant op kijkt” zei Vienna met een knipoog tegen Nash en ging naast hem zitten. In een snelle beweging deed ze haar haar in een hoge staart en sloeg ze haar boek open, wachtend tot de lerares de les zou beginnen. Zonder Aaron om zich heen had ze een positieve uitstraling, je kon meteen merken dat ze heel anders was dan wanneer ze met Aaron was. Goed ze wist zelf ook wel dat Aaron niet goed voor haar was, maar ze was bang voor hem. Daarom leek het haar beter bij hem te blijven dan zich tegen hem te keren.

Een grijns verscheen op Chase’s gezicht toen hij Abby’s reactie zag. Hij vond het heerlijk om haar te stange en deed het daarom ook regelmatig. “Wat wil je doen? Mij nog zo’n onwijs harde klap geven?’” merkte hij op waarna hij zijn aandacht weer op Don richtte. “Ik ga met je mee, kan ik daarna meteen wat boodschappen doen. Mijn koelkast is helemaal leeg” merkte Chase op. Chase woonde op zichzelf, zijn ouders hadden vaak ruzie waardoor hij er niet tegen kon om in één huis met hen te wonen. Hij werkte veel dus kon hij makkelijk een eigen stek betalen, zodra het kon had hij dat ook gedaan. “Gaat prinsesje mee?” vroeg hij toen en keek opzij naar Abby. “Of wil je dit jaar de brave leerling uithangen die elke dag braaf naar de lessen gaat?” grapte hij waarna hij zijn handen in zijn zakken deed. Wachten op Abby’s antwoord.

Wentworth draaide zijn hoofd toen hij haar handen voelde. Even staarde hij in het niets maar al gauw verscheen er ene klein glimlachje “Natuurlijk niet” zei hij zachtjes om haar gerust te stellen. Natuurlijk gaf hij zichzelf de schuld, als hij niet zo had doorgedramd dat ze naar zijn optreden moesten komen waren ze er nog. Het ergste nog was dat hij die avond daarvoor ruzie met zijn zusje had gehad, door de telefoon was een hoop gevloek en gescheld en uiteindelijk had ze opgehangen. Dat was het laatste wat ze tegen elkaar gezegd hadden. Even bleef Wentworth zitten, hij was blij met Maeve maar hij wilde niet dat ze zorgen om hem ging maken. “Kom...” zei hij waarna hij opstond en haar meetrok richting zijn kamer. Wentworth had een groot zacht bed en de grootste tv in het huis, hij stond erop dat als ze een eigen kamer kregen hier dat hij de grootste tv zou krijgen met een leuke stereo installatie. “Wat gaat het worden? Horror of Thriller film?” zei hij vervolgens met een glimlachje. Komedie vond hij vaak saai en naar romantische/drama films kon hij al helemaal niet kijken

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality vr maa 04, 2011 9:56 pm

Nash keek van het meisje die verslagen wegliep naar Vienna en grijnsde naar haar. "Is weer eens wat anders inderdaad."was hij het met haar eens, waarna hij de Engelse boeken tevoorschijn haalde en Adrianna opzocht. Hij vond haar niet veel verderop naast iemand anders zitten. "Ik vermoed dat jij een van die mensen bent die het totaal niet leuk vind dat we hier naar school zijn gestuurd."Opperde hij en keek haar aan. "Laat me je een verrassing verklappen, wij zijn ook niet hoteldebotel op deze stunt die onze manager heeft verzonnen." Hij draaide een pen in zijn vingers rond en wachtte eigenlijk tot de docent die voor de klas stond de studenten tot orde riep, maar dat gebeurde nog niet. Pas nadat sommige studenten van hun plaatsen kwamen om vervolgens handtekeningen te eisen riep ze om aandacht. "Ik wil geen woord meer horen van jullie. Jullie behoren onze twee nieuwe studenten normaal te behandelen en als ik ook maar merk dat dit gedrag door word gezet, komen er zwaardere maatregelen." Ze begon aan de engelse les en wist aan het einde behoorlijk wat huiswerk op te leggen. "Volgende week wil ik de verslagen ingeleverd hebben."Sloot ze haar riedeltje af. Nash had het gevoel alsof hij enorm dom was, want hij had geen idee waar de docent het over had gehad. "Oke dan. Huiswerk. Dat woord klinkt vreemd in mijn oren."Hij krabbelde wat in zijn agenda en bladerde vervolgens wat verward in het engelse schoolboek. Hij

Abby trok even een gezicht "Ik heb ook wel zin in iets."zei ze traag waarna ze toch maar instemde en vervolgens met de twee richting het hek liep. "Trakteren jullie? Heb weinig geld bij me.."Zei ze en keek eerst naar Don en vervolgens naar Chase. Ze had eigenlijk nooit geld bij haar, simpelweg omdat ze altijd weinig geld had. En haar familie al helemaal niet. Het was altijd een gênant onderwerp voor haar geweest maar haar vrienden hadden het er gelukkig nooit over. Abby liet haar handen over haar gezicht glijden. "Ben zo moe!"Jammerde ze en keek Chase even gekweld aan, waarna ze bijna overwoog om gewoon op z'n rug te springen en eisen dat hij haar naar het winkelcentrum zou dragen. Maar zo erg was ze gelukkig niet.

Maeve begreep dat hij het er niet meer over wou hebben en liet zich door hem mee trekken naar zijn kamer. Ze was altijd wel jaloers geweest op zijn kamer. Meerdere keren had ze haar ongenoegen laten blijken door te vragen waarom zij niet zo'n coole stereo installatie op haar kamer kreeg. "Doe maar een goeie horror. Niet een te bloederige hoor, daar hou ik niet van."Zei ze toen ze plaats had genomen op het gigantische zachte bed nadat ze haar schoenen had uitgetrapt. "Ik heb gehoord dat my bloody valentine wel goed is. Plus dat lekkere ding van supernatural speelt er in."Ze begon enthousiast heen en weer te wiebelen. "Jammiee!" Ze had een zwak voor brede jongens met een knappe smoel. Ze liet zich achterover tegen de kussens zakken en gebaarde dat hij naast haar moest gaan zitten. "This toch wat dat we een filmpje kijken en tegen de wensen van onze manager ingaan."

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil za maa 05, 2011 7:12 pm

Lichtelijk keek Vienna verbaasd opzij toen Nash dat zei "Straal ik dan zoveel onvriendelijkheid uit?" vroeg ze lichtelijk beledigd maar al gauw liet ze een glimlachje zien. "Jullie zijn niet zo verwaand als ik had gedacht" zei ze vervolgens tegen hem terwijl ze naar de docent keek. Toen de docente besloot eerder te stoppen en huiswerk had opgegeven sloot ze haar Engelse boek en keek hoe de andere leerlingen aan het inpakken waren. Adrianna stopte vluchtig haar boeken in haar tas toen ze mochten opruimen en wierp even een blik naar achter richting Nash, die leek zich wel te vermaken met het meisje naast hem, Vienna. Adrianna kreeg bij haar een slecht gevoel in haar maag, alsof ze slechte invloed was. Net voordat Vienna verder wilde praten tegen Nash hoorde ze een andere stem. "Heey" Adrianna was bij hun tafeltje komen staan en keek Nash vragend aan "Zullen we gaan?" vroeg ze zo vriendelijk mogelijk en wierp een vluchtige blik naar Vienna. "Ik hou jullie verder niet op" zei Vienna met een klein glimlachje, die merkte ook wel dat Adrianna haar niet in de buurt wilde hebben. Normaal gesproken zocht Vienna de ruzie wel op, maar in dit geval leek het haar niet handig. "Kom eens langs de 'The Rave' als je tijd hebt" zei Vienna waarna ze haar boek van de tafel pakte en opstond. Ze stak haar hand op naar Nash en liep het lokaal uit, hoogstwaarschijnlijk was Aaron al op haar aan het wachten ergens. "Slechte invloeeed" pruttelde Adrianna tegen Nash toen ze zijn blik zag. "Mooi meisje maar voorspelt niet veel goeds" zei ze vervolgens terwijl ze hem even bekeek. "Kom op, naar huiss" waarna ze zijn arm pakte en hem mee trok.

Niet veel later liep het drietal in de stad, Chase vond het niet erg om zo nu en dan Abby ergens op te trakteren. Chase had altijd al gewerkt en had geluk gehad met goedbetaalde baantjes dus dat was voor hem ook geen probleem. Chase had een croissantje gehaald die hij ondertussen al op had gegeten. "Wat is de planning vanavond? Vi werkt vanavond, wellicht dat we daar een drankje kunnen doen?" vroeg Chase terwijl hij van Abby naar Don keek. Vienna werkte in een soort restaurant/cafe. The Rave was een populaire plek, het was een vrij chique tent die aparte VIP louges had. Vienna werkte als barvrouw en serveerster, ze werkte er al heel wat jaren en was ook vaak leidingevende in de tent. Die priveledges werkte ook in het voordeel van Chase en de anderen, zij konden altijd in het VIP gedeelte zitten en kregen veel dingen gratis. "Of had je al andere plannen?" vroeg Chase aan Don.

Wentworth was naast Maeve op bed gaan liggen en de fiml Bloody Valentine opgezet. Echter staarde hij meer naar het beeld dan dat hij echt naar de film keek. Veel dingen gingen door zijn hoofd en omdat ze nu flim aan het kijken waren viel het niet zo op. Vluchtig keek hij op zijn Horloge, school zou al bijna uit zijn wat betekende dat Adrianna en Nash ook snel terug zouden komen. Even keek hij opzij naar Maeve die duidelijk van de film aan het genieten was, of was het nou van de acteur die erin speelde? Bij die gedachte verscheen er een klein glimlachje op zijn gezicht. Hij was blij dat hij zulke goede vrienden had, hij trof het wel.

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  VERSUSreality do maa 31, 2011 8:00 pm

Nash zwaaide naar Vienna die het klaslokaal voor hen verliet. "Geef die meid een kans voordat je haar beoordeelt. Ik denk eerder dat die vriend van haar niet deugt."Zei hij op zijn beurt. Hij pakte zijn spul en liep vervolgens met Adrianna het schoolgebouw uit. "The Rave.."Herhaalde hij vervolgens bedenkelijk. "Volgens mij heb ik daar wel eens wat van gehoord."Hij keek veelbelovend naar Adrianna. "Ik weet waar ik vanavond heen ga."Grijnsde hij waarna hij samen met haar in de limo stapte die op hen aan het wachten was. "Take us home!" Hij haalde zijn ipod tevoorschijn en stopte een oortje in, waarbij hij onbewust met zijn voet op het ritme bewoog.

Don schudde zijn hoofd "Nee, mijn agenda is vrij voor deze week."zei hij "The rave klinkt goed, zoals altijd."Hij rekte zich eventjes uit en ging met zijn hand over zijn pijnlijke nek. Abby keek bezorgd naar Don "Nog steeds veel last van je nek na je ongeluk?"Vroeg ze hem en ze zag hem vervolgens luchtig zijn schouders ophalen. "Valt wel mee hoor." Abby keek hem doordringend aan,wat was het toch altijd met jongens en hun macho gedoe? Ze kon duidelijk zien dat hij er last van had. "Naja, als we vanavond toch uit gaan kun je de eerste beste meid die je versiert vragen of ze je nek masseert." Don lachte "Kijk, dat is nou eens geweldig idee. Had je maar vaker van zulke ingevingen." Plaagde hij haar. Ze kwamen bij een patat zaak aan en Don bestelde een grote portie patat en wat andere lekkernijen.

Toen de film afgelopen was lag Maeve op het puntje om in slaap te doezelen. Het was niet één van de beste films die ze in haar leven had gezien, maar genoten had ze wel. Luid rumoer toen Nash en Adrianna binnen kwamen zorgde ervoor dat Maeve rechtovereind ging zitten. "Stelletje apen."Mompelde ze onder haar adem door en rekte zich uit. "Hoe was schooool?"Riep ze naar het tweetal vanuit Wentworth zijn kamer. "Geweldig, we hebben huiswerk."Antwoordde Nash toen hij de deur van Wentworth zijn kamer open had gedaan. "A lot."Hij liep richting de keuken om wat te drinken voor hem en Adrianna te halen. "Jullie hebben geen ene reet uitgevoerd gok ik zo?"

VERSUSreality
Admin

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 04-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Evil vr apr 01, 2011 9:53 am

Adrianna gaf Nash een por “Neeeheeee” pruttelde Adrianna, die was niet van plan Vienna ook maar enige kans te geven. Toen ze thuis waren sloot ze de deur achter zich, gooide haar jas over een stoel en liep naar de kamer van Wentworth en Maeve “Tortelduifjes” merkte Adrianna op waarna ze ietswat grijnsde. Wentworth murmelde iets uit vermoeidheid en deed zijn armen om Maeve heen “Je bent gewoon jaloers” pruttelde hij waarna hij tegen Maeve aankroop. “Hup uit bed, heb honger” merkte Adrianna op terwijl ze een kussen van de grond pakte en deze Wentworth’s kant op gooide. “Je weet waar de telefoon ligt, bestel maar wat!” riep Wentworth haar nog na toen ze de kamer weer uit liep. “Chinees?” riep Adrianna terwijl ze het telefoonnummer opzocht “Klinkt goed” antwoorde Wentworth waarna hij Maeve los liet en uit bed kwam. “Volgende keer kies ik een horror uit, deze was niet echt ... goed” merkte Wentworth plagerig op tegen Maeve en trok haar ook uit bed. “Nash heeft overigens een crush” ging Adrianna verder vanuit de keuken. “Hij heeft een oogje op dat arrogant wijf, ik bedoel, lief meisje die al een vriend heeft” zei Adrianna met een onschuldig glimlachje op haar gezicht richting Nash.

“Misschien moet je er toch eens naar laten kijken” zei Chase terwijl hij even een blik naar Don wierp, het was hem ook opgevallen dat hij de laatstetijd weer last had van zijn nek. “Ah valt niet op dat je honger hebt” merkte Chase op die ook wat bestelde voor hem en voor Abby. Vervolgens gingen ze ergens zitten met hun voedsel. “Jij gaat ook mee he vanavond” merkte Chase op en keek even opzij naar Abby. Abby ging niet altijd mee als ze leuke dingen gingen doen, kwam waarschijnlijk ook door het geld. “Ik haal je wel op vanavond” ging Chase vervolgens verder. Chase was vaak de Bob, hij hoefte niet persee alcohol om een leuke tijd te hebben en vond het dan ook geen probleem dat hij elke keer de chauffeur moest uithangen. Dat liever dan dat hij niet wist hoe zijn vrienden thuis zouden komen. “En ik geef je dan ook een lift naar huis” zei Chase nog en glimlachte iets in de hoop dat Abby ja zou zeggen

Evil
Admin

Aantal berichten : 175
Registratiedatum : 04-09-09

https://darkillusion.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Band vs School Empty Re: Band vs School

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum